Web Toolbar by Wibiya Παρακαλώ ΔΙΑΒΑΣΤΕ: Πρόβλημα με το Προφίλ και τη σελίδα στο Facebook!! ~ Dog Lover Blogspot

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Παρακαλώ ΔΙΑΒΑΣΤΕ: Πρόβλημα με το Προφίλ και τη σελίδα στο Facebook!!

Λόγω προβλημάτων μεταφερόμαστε σε νέο προφίλ και σελίδα στο facebook. Ξεκινάμε ξανά από την αρχή μαζί και πιο δυνατά. 

Το όνομα μου σε αυτό το προφίλ είναι Ντογκ Λάβερ Μπλογκσποτ ενώ στο παλιό προφίλ ήταν DogLover Blogspot. Το facebook δε θέλει τα προφιλ που είναι μόνο για blogs, για κατοικίιδια, ψεύτικα προφιλ κτλ Εκεί την πάτησα και εγώ... 

Δε με έχει μπλοκάρει το fb απλά τώρα λέει ότι είναι προσωρινά κλειδωμένο. Μου ζητάει επιβεβαίωση. Όταν πάω να συνδεθώ μου λέει ότι είναι προσωρινά κλειδωμένο. Μου λέει να βάλω έναν κωδικό, από εκείνα τα παράξενα γραμματάκια (CAPTCHA) και τον πληκτρολογώ κανονικά, χωρίς λάθος. 

Μετά μου λέει ότι πρέπει να μου δείξει φωτογραφίες από φίλους μου για να πω εγώ ποιοι είναι!! Έλα όμως που μου δείχνει φωτογραφίες φίλων τους οποίους τους έχουν κάνει επισήμανση πάνω σε ζωάκια και δε ξέρω ποιοι είναι!! Δε δείχνει δηλαδή πρόσωπα φίλων, δείχνει κυρίως ζωάκια από αγγελίες που φυσικά είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις σε ποιον ανήκει ποια φωτό... Μπέρδεμα...

Δε με έχουν μπλοκάρει ακόμα... Ελπίζω να γυρίσω στο παλιό προφίλ αν και δε νομίζω.. 

Είχα και 3.000 φίλους σχεδόν.. 'Αντε να βρεις ποιος είναι ποιος.

Συνοψίζοντας: 

Το νέο προφίλ είναι εδώ 
Η νέα σελίδα (fan page) είναι εδώ

Κοινοποιήστε το για να βρεθούμε ξανά όλοι στην παλιά παρέα!! :)