Web Toolbar by Wibiya Οι 5 χειρότεροι «τύποι» ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων ~ Dog Lover Blogspot

Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Οι 5 χειρότεροι «τύποι» ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων



Οι 5 χειρότεροι “τύποι” ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων
Η συνεργασία με ένα ποσοστό των ανθρώπων που περνούν κάθε μέρα της πόρτες των ιατρείων μικρών ζώων και των κτηνιατρικών κλινικών αποδεικνύεται αρκετές φορές πιο δύσκολη και πιο κουραστική στον χειρισμό της για τον κλινικό κτηνίατρο από ότι τα διαφορετικά περιστατικά από μόνα τους. Του λόγου το αληθές αποδεικνύει και μια μεγάλη έρευνα που έγινε σε χιλιάδες ιατρεία και κλινικές μικρών ζώων στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Αυτοί λοιπόν είναι οι 5 τύποι ιδιοκτητών που πονοκεφαλιάζουν συχνότερα τους κτηνιάτρους και τους συνεργάτες τους :
1. Ο “επικίνδυνος” για την υγεία του ζώου ιδιοκτήτης
Είναι ο κάτοχος κατοικίδιου που δεν κατανοεί ότι κάθε δράση έχει και μια αντίδραση, ότι δηλαδή οι πράξεις του έχουν και συνέπειες. Έτσι χωρίς δεύτερη σκέψη θα αφήσει τον σκυλάκο του ελεύθερο στην αίθουσα αναμονής όπου περιμένουν και άλλοι ιδιοκτήτες πχ με τα γατάκια τους ή θα αναφέρει με φυσικότητα, κατά την λήψη του ιστορικού, ότι το ζωάκι δεν μπορεί να αντισταθεί στην σοκολάτα ή ότι του δίνει κοκαλάκια κοτόπουλου γιατί τα ζητιανεύει την ώρα του φαγητού. Όσες φορές και να του εξηγήσει ο κτηνίατρος πώς τέτοιου είδους πρακτικές μπορεί να αποδειχθούν επικίνδυνες, δεν πρόκειται να τον πείσει. Η επιπολαιότητα αυτών των ιδιοκτητών θα αποδειχθεί αργά ή γρήγορα επιζήμια για τους τετράποδους φίλους τους.
2. Τα θέλω όλα και τα θέλω τώρα
Είναι ο πελάτης που επιμένει ότι το κατοικίδιο του είναι ξεχωριστό, καθαρόαιμο, ευγενικό, περήφανο και μοναδικό και επομένως δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην γίνεται αμέσως δεκτό κατά την είσοδό του στην κλινική. Επίσης, ο ιδιοκτήτης αυτός, συνήθως θέλει όλες οι διαδικασίες-εξετάσεις, επεμβάσεις κτλ- να αρχίζουν και να τελειώνουν μέσα στην ίδια μέρα. Το αποτέλεσμα είναι να φέρνουν σε δύσκολη θέση τον κτηνίατρο και την ομάδα του απαιτώντας για παράδειγμα τα αποτελέσματα από την εξέταση αίματος να τους έχουν δοθεί μέσα σε μια ώρα.
3. Δόκτωρ Τζέκιλ και κύριος Χάιντ
Αυτός ο πελάτης θα περάσει το κατώφλι του ιατρείου χαμογελαστός, ευγενικός, συγκαταβατικός….. μέχρι την στιγμή που ο γιατρός θα παρατηρήσει κάτι αρνητικό στο ζωάκι του. Για παράδειγμα στην αρχή της εξέτασης (πιο συχνά κατά το ζύγισμα) ότι το ζωάκι είναι παχύσαρκο ή ότι το τρίχωμα του είναι θαμπό ή με κόμπους. Οι παρατηρήσεις αυτού του είδους από μόνες τους ή και σε συνδυασμό με την αμοιβή του γιατρού ξυπνάνε τον άλλο τους εαυτό και ενώ εισέρχονται χαρούμενοι, εξέρχονται εξαγριωμένοι.
4. Πάντα αργοπορημένος
Αυτός ο ιδιοκτήτης καθυστερεί πάντα, σε κάθε του ραντεβού τουλάχιστον 15 λεπτά. Δεν δείχνει σεβασμό στο χρονοδιάγραμμα που πρέπει να τηρείται στην κλινική ούτε και στους άλλους πελάτες και θεωρεί φυσικό το κατοικίδιό τους να είναι το αμέσως επόμενο που θα δει ο κτηνίατρος. Ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι όλοι όσοι έχουν κλείσει ραντεβού μετά από εκείνον και που ήρθαν στην ώρα τους, θα πρέπει να χαλάσουν το πρόγραμμά τους.
5. Ο “τζάμπας” ζει
Ο ιδιοκτήτης που ψάχνει ευκαιρίες και προσφορές παντού. Αυτή η κατηγορία ιδιοκτητών υποστηρίζουν πάντα ότι ο κτηνίατρος τους χρεώνει υπερβολικά και δεν διστάζουν να τους το πουν, συχνά όχι με τον κομψότερο τρόπο. Ρισκάρουν την ποιότητα ζωής του κατοικίδιου τους διαλέγοντας την τροφή και την περίθαλψη τους με βάση την φθηνότερη προσφορά.
Αναγνωρίζετε το εαυτό σας, σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες ; Αν ναι, τότε φροντίστε να αλλάξετε γρήγορα προπάντων για το καλό του αγαπημένου σας κατοικίδιου φίλου.

-Επιμέλεια άρθρου-

Μαρία Χαραλαμποπούλου
Κτηνίατρος