Web Toolbar by Wibiya Η γλυκιά Mocca ψάχνει σπίτι! ~ Dog Lover Blogspot

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Η γλυκιά Mocca ψάχνει σπίτι!


Είμαι η Mocca, ένα πολύ χαρούμενο θηλυκό σκυλάκι που μόνο αγάπη έχω να δώσω. Είμαι 10 μηνών και δεν θα μεγαλώσω άλλο. Δεν γαβγίζω καθόλου μα καθόλου και είμαι πολύ υπομονετική. Ιδανική για οικογένεια με παιδάκια δηλαδή!!! Με βρήκανε μέσα στις λάσπες, σε πολύ άσχημη κατάσταση, παγωμένη, να μην μπορώ να κουνηθώ. Όλα έδειχναν ότι δεν θα είχα μέλλον…. αλλά τους την έσκασα! Μία βόλτα στον κτηνίατρο ήθελα να νοσηλευτώ για λίγες μέρες και να᾽μαι! 





Τώρα τρώω κανονικά και κουνάω την ουρά μου! Είμαι ένα πολύ χαρούμενο σκυλάκι, πολύ παιχνιδιάρικο, μου πετάνε το μπαλάκι και το φέρνω πίσω όλο χαρά!!! Αν θέλεις να σε βοηθήσω και να κάνω κάθε μέρα σου ξεχωριστή και χαρούμενη μπορείς να τηλεφωνήσεις στα 6975-620881 (Αθανασία) και 6984-619622 (Κατερίνα)

Όνομα: Mocca
Τρέχουσα κατοικία: Φιλοξενείται από εθελοντή
Ράτσα:
Γένος: Θηλυκό
Ηλικία: 10 μηνών
Βάρος: 12kg
Εμβολιασμένη: Όχι
Στειρωμένη: Όχι
Φιλική με τους άλλους σκύλους: Ναι
Φιλική με τις γάτες: Ναι
Φιλική με τα παιδιά: Ναι
Ιδιαίτερες ανάγκες: Όχι

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : τα ζώα που θα υιοθετήσετε μεταφέρονται σε όλη την Ελλάδα κατόπιν συνεννοήσεως με τους υποψηφίους ιδιοκτήτες.
 


ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ 291/2012 ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΛΑΡΙΣΑΣ