Web Toolbar by Wibiya Ο Μάγκας χαρίζεται! - κουτάβι ημίαιμο Λαμπραντόρ με Σέττερ - ~ Dog Lover Blogspot

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Ο Μάγκας χαρίζεται! - κουτάβι ημίαιμο Λαμπραντόρ με Σέττερ -

Είμαι ο Μάγκας, ένα τρυφερό και χαδιάρικο κουτάβι 4 μηνών! Απ'ό,τι λέει η κοπέλα που με φιλοξενεί, είμαι πολύ όμορφος, κάνω μεγάλες αγκαλίτσες και είμαι η ιδανική καλοκαιρινή παρέα στη θάλασσα!!! Λατρεύω τους ανθρώπους και είμαι ο πιο πιστός σκύλος που έχετε δει ποτέ! Είμαι πολύ ήσυχος, δεν κάνω ζημιές, και ακούω σε βασικές εντολές! Είμαι πανέξυπνος, μαθαίνω πολύ γρήγορα και λερώνω μόνο στη βόλτα μου! Δεν ζαλίζομαι στο αυτοκίνητο και ακολουθώ στη βόλτα χωρίς λουρί, όμως δεν απομακρύνομαι! Αναζητώ μια οικογένεια, για να της δώσω όλη την αγάπη μου! Θα γίνω μεγαλου μεγέθους γύρω στα 25 κιλά! Τηλ. επικ: 697 5620881 (Αθανασία) 698 4619622 (Κατερίνα). 

Όνομα: ΜΑΓΚΑΣ 
Τρέχουσα κατοικία: Φιλοξενείται από εθελοντή 
Ράτσα: Ημίαιμο Λαμπραντόρ με Σέτερ 
Γένος: Αρσενικό 
Ηλικία: Περίπου 4,5 μηνών 
Βάρος: Μεχρι ~25kg 
Εμβολιασμένος: Όχι 
Στειρωμένος: Όχι 
Φιλικός με τους άλλους σκύλους: Ναι 
Φιλικός με τις γάτες: Ναι 
Φιλικός με τα παιδιά: Ναι 
Ιδιαίτερες ανάγκες: Όχι


ΣΗΜΕΙΩΣΗ : τα ζώα που θα υιοθετήσετε μεταφέρονται σε όλη την Ελλάδα κατόπιν συνεννοήσεως με τους υποψηφίους ιδιοκτήτες.





ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ 291/2012 ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΛΑΡΙΣΑΣ