Web Toolbar by Wibiya Σώθηκε την ώρα της ευθανασίας - Θα τη βοηθήσουμε να βρει σπίτι;; ~ Dog Lover Blogspot

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Σώθηκε την ώρα της ευθανασίας - Θα τη βοηθήσουμε να βρει σπίτι;;

"Μέχρι σήμερα υπήρξα πιστός σύντροφος για μια γλυκιά γιαγιούλα,η οποία
πριν λίγο καιρό πέθανε. 
 
Ζυγίζω μόλις 7 κιλάκια, παρόλα αυτά, οι συγγενείς της ΔΕΝ είχαν μια μικρή γωνίτσα
στο σπίτι τους να μου προσφέρουν, για να ζήσω και ’γω αξιοπρεπώς ταυπόλοιπα χρόνια της ζωής μου,μιας και είμαι 8 χρονών. 
 
Η μόνη σκέψη τους ήταν να βρουν κάποιον τρόπο να με ξεφορτωθούν και τον βρήκαν ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΓΙΑ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ. Ο δε κτηνίατρος της περιοχής, φυσικά με το χρηματικό αντίτιμο των 30 ευρώ, το οποίο ζήτησε, πρόθυμα έκλεισε το παρόνομο ραντεβού! Το περιστατικό έγινε μέσα στο κτηνιατρείο του "φιλόζωου γιατρού", παρουσία άλλων ιδιοκτητών με τα ζωάκια τους (παντελής έλλειψη ντροπής και ήθους), ενώ για καλή μου τύχη του,μια παρεβρισκόμενη μεσολάβησε ώστε να αποφευχθεί το μοιραίο. 
 
Γλίτωσα το θάνατο χάρη στην ευαισθησία ενός ανθρώπου που με πήρε και με πήγε σε πανσιόν και από  τότε περιμένω το θαύμα να ενδιαφερθεί κάποιος και για μένα. ΑΡΑΓΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ Η ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΦΑΣΗ?Μου λείπει πολύ μια οικογένεια και είμαι πάντα θλιμμένος γιατί μέσα σε οικογένεια έζησα όλη μου τη ζωή πριν χάσω την ιδιοκτήτριά μου και τώρα βιώνω τη μοναξιά και την εγκατάλειψη σε ένα κλουβί,λες και είμαι άγριο ζώο. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ! ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΦΡΟΝΙΜΟΣ ΚΑΙ ΗΣΥΧΟΣ, ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΛΕΡΩΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΕΙΝΑΙΑΠΕΡΑΝΤΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΦΟΣΙΩΣΗ! ΑΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ. Ψάχνω κάποιον να με φιλοξενήσει έστω για λίγο στο σπιτάκι του γιατί μαραζώνω μοναχός μου..."
ΦΙΛΟΖ.ΣΩΜ.ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΙΘ.ΠΡΩΤ:1443/1997

ΤΗΛΕΦΩΝΟ:697-4343566 Μασούρα Χριστίνα