Web Toolbar by Wibiya Χαρίζεται η Ριτα ημίαιμο λυκοσκυλο (Θεσσαλονικη) ~ Dog Lover Blogspot

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Χαρίζεται η Ριτα ημίαιμο λυκοσκυλο (Θεσσαλονικη)

Μεγέθυνση
ΨΑΧΝΩ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΕ ΚΗΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΥΤΗ ΚΟΥΚΛΑ .. ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗ HELGA KAI TO REHAB!!!!!!!ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΟΔΟ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ :-)))) Η ΡΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ.. ΦΙΛΙΚΗ ΜΕ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ!!!!

13-06-11 έφερα πάλι σπίτι μου την κούκλα τη Ρίτα, γιατί άρχισε να αγχώνεται πολύ και να κυνηγάει την ουρά της στην πανσιόν που έμενε.. Θέλει ανθρώπινη παρέα χάδια και φιλιά!!!!!!

01-06-11 Σήμερα θα πάω να επιισκεφτώ στην πανσσιόν την κούκλα μας.. Ψάχνουμε σπιτάκι με αγαπη για αυτήν την Λαίδη

17-05-11 Βρέθηκε προσωρινή φιλοξενία για την κούκλα μας μέχρι της 6/06, ευχαριστώ θερμά την πανσιόν που δέχτηκε να την φιλοξενήσει :-)))
Επίσης θέλω να ενημερώσω πως η Ρίτα είναι υγιέτσατη, αρνητική σε ερλιχίωση και λεισμανίαση κοινώς καλααζάρ.. μεγάλη ανακούφιση...

15/05 Mάθαμε πως την Ρίτα αυτό είναι το όνομά της, την στείρωσε η Δάφνη Ιωάννου με την Εύη Μαυρομάτη..Να είναι καλα τα κορίτσια, επίσης αναμένουν υιοθεσία στο εξωτερικό για τη Ρίτα και το σύντροφό της που είναι αχώριστοι..

14-11-05 Πήγαμε την Ρίτα στον κτηνίατρο Ν. Δασκαλόπουλο και χαίρομαι αφάνταστα που τελικά έκανα λάθος..Είναι περίπου τεσσάρων χρονών και το σημαντικότερο δεν είναι τελικά έγκυος, απλά είναι χοντρούλα γιατί είναι στειρωμένη, Δυστυχώς δεν έχει τσιπάκι… Ήταν απίστευτα συνεργάσιμη, έδινε φιλάκια και όσο για τη βόλτα περπατά δίπλα μου.. Κάποιος φιλόζωος παρακαλώ πολύ να τη φιλοξενήσει

13-05-11 Σήμερα γύρω στις 8 το βράδυ, έσωσα κυριολεκτικά ημίαιμη λυκοσκυλίτσα από τροχαίο! Θα την πατούσαν τα αυτοκίνητα στη λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας στο ύψος της Παρασκευοπούλου!!!!!!!! Σταμάτησε η κίνηση αλλά κανείς δεν έπαιρνε το ζωντανό.. Το αγκάλιασα και μετά κόπων και βασάνων την έφερα σπίτι μου.. … Όταν όμως είδα πως η σκυλίτσα πρέπει να είναι έγκυος δεν μπόρεσα να την αφήσω στην πυλωτή..Την έχω στη βεράντα, αυτή τη στιγμή επικρατεί το χάος γιατί έχω και δύο πιτμπουλάκια στο διαμέρισμα. Η θηλυκιά μου , Helga, έχει φρικάρει!!γίνεται χαμός!!!!!!!!

Ελισσάβετ 6946724627

αλμπουμ fb
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 552&type=1