Web Toolbar by Wibiya Χαρίζεται ο Poldo! - Υιοθετήθηκε!! - ~ Dog Lover Blogspot

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Χαρίζεται ο Poldo! - Υιοθετήθηκε!! -

 ΕικόναΓεια σας. Είμαι ο Poldo. Με έβγαλαν έτσι γιατί είμαι λέει λίγο χοντρούλης και μου αρέσει πολύ να τρώω. Λοιπόν, εμένα που λέτε με βρήκαν αδεσποτούλη στο Πανόραμα του Πόρτο Ράφτη, μέσα στο κρύο. Με πήραν από εκεί ευτυχώς! Τυχερός ήμουν, γιατί η υπόλοιπη οικογένειά μου ακόμη εκεί είναι και περιμένει. Και κάνει κρύο εκει! Και έχει και ανθρώπους που δεν μας θέλουν. Άσε που πολλοί από τους φίλους μου εξαφανίζονται ένας ένας. Πού πάνε, δεν ξέρω. Αμα υιοθετηθώ εγώ λέει, μετά θα πάρουν και τους υπόλοιπους από εκεί, να τους βρουν σπιτάκια. Μ'αρέσει εδώ. Έχει ζεστούλα, είναι ήσυχα, και έχει και μπόλικο φαγάκι! Αλλά λένε ότι δεν μπορώ να μείνω για πάντα. Πρέπει λέει να βρω το δικό μου σπίτι. Με θέλετε; Και αν δεν με θέλετε εσείς, θα με βοηθήσετε να το βρω; Είμαι 3,5 μηνών, ημίαιμο γκεκάκι και θα γίνω μεγαλόσωμος.
Tηλ. επικοινωνίας: 6944 316 236
E-mail: XarizontaiKoutavakia@gmail.com