Web Toolbar by Wibiya Ένα σπιτάκι για την γλυκιά μας Σίμπα; ~ Dog Lover Blogspot

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Ένα σπιτάκι για την γλυκιά μας Σίμπα;

Εικόνα
Καλοί μου ζωόφιλοι είμαι μια γλυκιά πιτμπουλίνα δυόμιση χρονών.. Είμαι γλυκιά και τρυφερή με τους ανθρώπους...Ο κτηνίατρος με βρήκε υγιέστατη, είμαι και στειρωμένη.. Τα πάω περίφημα με τα αρσενικά σκυλιά αλλά και με τα θηλυκά. Ζούσα στο ίδιο κλουβάκι με τον Άρη και είχα παρέα…..Αυτός είχε την τύχη να υιοθετηθεί.. εγώ σχεδόν ενάμιση χρόνο σε κλουβάκι.. Ένα σπιτάκι ψάχνω για να τους αφοσιωθώ και να τους δώσω την αγάπη μου… Δώστε μου σας παρακαλώ μια ευκαιρία δε θα σας απογοητεύσω….

Παρακαλώ πολύ μόνο σοβαρές προτάσεις. Η Σίμπα θα δοθεί μόνο σε γνώστες της φυλής που ψάχνουν για σύντροφο ζωής είναι ζωόφιλοι και προπάντων υπεύθυνοι.

Τηλ/νο 6946763461 Γιώργος

Μπορείτε να επικοινωνήσετε και μαζί μου 6946724627
Μεσημεριανές ώρες 12:00 – 16:00 Ελισσάβετ

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 552&type=1