Web Toolbar by Wibiya Εγκατέλειψαν μαλτεζοκανισάκι - Ψάχνει το επειγόντως υιοθεσία!! ~ Dog Lover Blogspot

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Εγκατέλειψαν μαλτεζοκανισάκι - Ψάχνει το επειγόντως υιοθεσία!!

Γεια σας,είμαι ενα κανισομαλτεζάκι,ο μπαμπάς και η μαμά μου με πήγαν βόλτα σήμερα(4-01-2014)στην ακαδημία Πλάτωνος,με έδεσαν σε ένα δέντρο,άφησαν δίπλα μου ένα γράμμα και έφυγαν!!Εγώ τους περίμενα αλλα δεν ήρθαν ξανά να με πάρουν!Δεν μπορώ να σας πω ποιοι είναι γιατι δεν καταλαβένετε την γλώσσα μου κι έτσι ούτε το όνομά μου μπορώ να σας πω!Οι κυρίες που με βρήκαν μου είπαν να μην φοβάμαι!Μα που είναι η μαμά μου?

Πού ειναι το κρεβάτι μου?Οι κυριες μου λένε οτι θα πάω σε καλύτερη οικογένεια!Δυστυχώς δεν έχω που να παω,βρέθηκε φιλοξενία μεχρι την Δευτέρα το βράδυ, μετά?Μεσα σ'ένα απόγευμα βρέθηκα χωρις σπιτακι,χωρις οικογένεια,άκουσα που λέγανε οτι δεν είχαν χρήματα να με φροντίσουν και γι αυτό με έδωσαν! Δεν με αγαπάνε ε??

Μήπως θα μπορούσατε να με φιλοξενήσετε ή να με κοινοποιήσετε να βρω κι εγώ ενα σπιτάκι, ξέρω υπάρχουν πολλοι φίλοι μου που ψάχνουν σπιτι αλλα βοηθήστε κι εμένα!Φοβάμαι τόσο πολυ!!! Ειμαι κανισομαλτεζακι 6-7 κιλάκια,αστείρωτος, 3χρονών περίπου και πολύ ήσυχος! θα δωθω με συμβόλαιο υιοθεσίας και απαραίτητη προϋπόθεση η στείρωση και το τσιπακι!!!τηλ επικ 6980642011