Web Toolbar by Wibiya ΗΡΑΚΛΕΙΟ: Οδηγός αρνήθηκε να επιβιβάσει φοιτήτρια στο λεωφορείο επειδή είχε μαζί της σκυλάκι ~ Dog Lover Blogspot

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

ΗΡΑΚΛΕΙΟ: Οδηγός αρνήθηκε να επιβιβάσει φοιτήτρια στο λεωφορείο επειδή είχε μαζί της σκυλάκι

Παρακαλώ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ!

ΗΡΑΚΛΕΙΟ: ΟΔΗΓΟΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΕΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΜΕ ΣΚΥΛΑΚΙ ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ

Συνέβη πριν ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, στο δρομολόγιο για Ρέθυμνο στις 17:30 15/12/2013.

Ενώ είχα κόψει κανονικά το εισιτήριο μου για να επιβιβαστώ στο λεωφορείο των 17:30, όταν με είδε ο οδηγός του λεωφορείου με το σκυλάκι μου, το οποίο ήταν σε ειδικό κλουβάκι μεταφοράς και εγώ κρατούσα και το βιβλιάριο του, αρνήθηκε να με επιβιβάσει. Μου ζήτησε να βάλω το σκύλο μου στις αποσκευές για να ταξιδέψω γιατι ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ. Όταν τον απείλησα ότι θα καλέσω την αστυνομία και ενώ μου είχε ανέβει το αίμα στο κεφάλι, πήγε να συνεννοηθεί με ένα άλλο οδηγό λεωφορείου που θα εκτελούσε το δρομολόγιο ΡΕΘΥΜΝΟ - ΧΑΝΙΑ για να με επιβιβάσει. Φυσικά λογομαχήσαμε. Ήρθαν και άλλοι δύο οδηγοί να υποστηρίξουν εκείνον που αρχικά αρνήθηκε να με επιβιβάσει. Ο ένας συγκεκριμένα μου είπε ότι «μπορεί να έχει ψηφιστεί αυτός ο ΓΑΜΗΜΕΝΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ αλλά δεν θέλει σκύλους στο λεωφορείο του γιατί βρωμάνε μετά τα σαλόνια του. Όμως, τα ανέχεται.».

Εν τέλει, επιβιβάστηκα κανονικά σε άλλο λεωφορείο που εκτελούσε δρομολόγιο την ίδια ώρα προς Ρέθυμνο.

Να σημειωθεί ότι στο συγκεκριμένο δρομολόγιο επιτρέπονται τα κατοικίδια βάσει ανακοίνωσης του ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.