Web Toolbar by Wibiya Ο Ορφέας, ημίαιμο γκεκάκι, χαρίζεται! ~ Dog Lover Blogspot

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Ο Ορφέας, ημίαιμο γκεκάκι, χαρίζεται!

Ο ΟΡΦΕΑΣ ημίαιμο ΓΚΕΚΑΚΙ- ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ 4 ΜΗΝΩΝ, ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Βρέθηκα εγκαταλελειμμένος μαζί με τον αδελφή μου κοντά στον προαστιακό σταθμό του Κιάτου στις 11-4-2012. 'Εχω κάνει όλα μου τα εμβόλια, αποπαρασιτώθηκα και ζουζουνίζω όλη μέρα. Είμαι ένα πανέξυπνο αρσενικό 4 μηνών περίπου και λατρεύω τα παιχνίδια και τις αγκαλιές. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της κτηνιάτρου, όταν μεγαλώσω θα ζυγίζω 20-25 κιλά. 

ΑΝΑΖΗΤΩ 
ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!! Μια οικογένεια που θα με αγαπήσει πραγματικά για μια ζωή ! ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΤΗ ΒΡΩ;; ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ .....Θα μετακομίσω με συμβόλαιο υιοθεσίας και φυσικά οι κυνηγοί είναι αποκλεισμένοι! Φιλοξενούμαι στο Άνω Διμηνιό – Κιάτο Κορινθίας τηλ. 6944292475 

Σύλλογος Προστασίας Αδέσποτων Ακράτας, Α.Π. 51/2007