Web Toolbar by Wibiya Η Suzi Q ψάχνει σπίτι!!! ~ Dog Lover Blogspot

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Η Suzi Q ψάχνει σπίτι!!!

Γεια… είμαι η Souzi Q… 
 
Είμαι μια πολύ γλυκιά σκυλίτσα 1,5 ετών περίπου, μεσαίου μεγέθους. Μου αρέσει πολύ η ανθρώπινη συντρόφια και γι’ αυτό θα ήθελα να σας ζητήσω μια μεγαααααλη χάρη…. Προωθήστε τις φωτογραφίες μου ώστε να βρω και ‘γω το παντοτινό μου σπιτάκι!! Είμαι στειρωμένη και εμβολιασμένη και με μεγάλη αίσθηση ασφάλειας του χώρου οπού μένω. 
 
Τα πάω πολύ καλά με τα άλλα σκυλάκια άλλα όχι τόσο καλά με τα γατάκια. Τα παιδιά που με φιλοξενούν μου είπαν ότι θα φροντίσουν να μου βρουν το καλύτερο σπιτάκι ώστε να έχω πολύ αγάπη για την υπόλοιπή ζωή μου. Να σας πω κάτι….. έχω κουραστεί να αλλάζω συνέχεια σπιτάκια φιλοξενίας αλλά κάνω υπομονή… 
 
Γι αυτό σας παρακαλώ κοινοποιήστε την αγγελία μου… ίσως κάποιος από τους φίλους σας με αγαπήσει… 
 
Για πληροφορίες επικοινωνήστε με το 6976513058 ή στο inbox της Βενέτας!!! Σας ευχαριστώ πολύ…