Web Toolbar by Wibiya Μπέμπης για υιοθεσία!! ~ Dog Lover Blogspot

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Μπέμπης για υιοθεσία!!


Γεια σας!!! Είμαι ο Μπέμπης!!! Ένα τσοπανοσκυλάκι 2 περίπου μηνών!!! Γεννήθηκα με το αδερφάκι μου και αφού μου έκοψαν το ένα μου αυτάκι με πέταξαν στον δρόμο, γιατί είχα ψωρίαση (από τα προβατάκια του κακού κύριου που με πέταξε, όπως διέγνωσε η κτηνίατρος) . 
Το αδερφάκι μου πέθανε από το κρύο αλλά εμένα με πρόλαβαν και με φιλοξενούν. Μη με βλέπετε ασχημούλη, ακολουθώ θεραπεία και θα γίνω γρήγορα καλά. Θα δοθώ για υιοθεσία εμβολιασμένος και αποπαρασιτωμένος μόλις τελειώσει η θεραπεία μου. Θα γίνω μεγαλόσωμος και πολύ καλός φύλακας (όχι όμως δεμένος). Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες είμαι πολύ παιχνιδιάρης.. άντε... υιοθετήστε με!!!! 
Βρίσκομαι στη Φαρκαδόνα Τρικάλων αλλά μπορώ να μεταφερθώ παντού.. 
Τηλ. επικοινωνίας : 6978450961 e-mail : vana_galani@yahoo.gr