Web Toolbar by Wibiya Όχημα του ΕΛΤΑ χτύπησε και παράτησε σκυλί ~ Dog Lover Blogspot

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Όχημα του ΕΛΤΑ χτύπησε και παράτησε σκυλί

Η φίλη του adespoto.gr Χρυσάνθη, μας έστειλε το παρακάτω κείμενο για να δημοσιευθεί και όποιος μπορεί να βοηθήσει. ''Ενημέρωση στο οδηγό που με χτύπησε: Πέρασες καλά φίλε οδηγέ το τριήμερο σου? Πέταξες το χαρταετό σου? Κοιμήθηκες ήσυχος το βράδυ?
Και εγώ ευτυχώς απαλλάχτηκα απο τους έντονους πόνους του κορμιού μου.. Την Παρασκευή (αν θυμάσαι) με χτύπησες με το αυτοκίνητο σου...μου έσπασες όλη την λεκάνη και μέρος του πνευμονοθώρακα... σταμάτησες και με κοίταξες ενώ εγώ ήμουν σε κατάσταση σοκ, πεσμένος με αίματα στην άσφαλτο..σε θυμάμαι...το κοίταξα το πρόσωπο σου..

Πού να με βάλεις με τα αίματα στο κόκκινο, εταιρικό αμάξι σου, των ΕΛΤΑ... Ασέ που ήσουν και βιαστικός για την εκδρομή του τριημέρου. Ευτυχώς και η Karen (αλλά και τα άλλα κορίτσια) έφευγε για τριήμερο... Όμως εκείνη δεν με άφησε..δεν γύρισε το κεφάλι απο την άλλη..δεν επέλεξε την εύκολη αντίδραση του στυλ "αχ το καημένο" και "τι να κάνω τώρα...βιάζομαι"... Με πήγε στον γιατρό και τα φάρμακα απάλυναν τον πόνο μου.

Ήθελα λοιπόν καλέ και "ηθικέ" οδηγέ να σου πω πως είμαι καλύτερα, μην ανησυχείς. Θα γίνει εγχείρηση σε όλη την λεκάνη μου μάλλον σήμερα..μπορεί και αύριο. Μετά (και αν βέβαια όλα πάνε καλά) με περιμένει λίγη ταλαιπωρία... θα πρέπει να μείνω σε πανσιόν γαι να αναρρώσω πλήρως και ίσως χρειαστεί και φυσιοθεραπεία...Ακόμα όμως δεν ξέρω τί ακριβως με περιμένει. Θα σε κρατώ ενήμερο. Μια που έδειξες τα "ανθρώπινα" σου αισθήματα, σε συμβουλεύω να μην τρέχεις με το αμάξι σε αυτους τους δρόμους. Υπάρχουν πολλά αδερφάκια μου εκεί έξω.

- Το σκυλάκι λοιπόν θα εγχεριστεί και μετα ίσως χρειαστεί φυσιοθεραπείες και φυσικά διαμονή σε πανσιόν. Κάνω έκκληση, σε όσους μπορούν να βοηθήσουν, με οποιδήποτε τρόπο, να επικοινωνήσουν με το chrisefsta@gmail.com .  Αν δεν είχα άλλα ζωάκια να προσέχω (στο σπίτι μου και σε πανσιόν) δεν θα σας ζητούσα βοήθεια.''

Πέραν δε της ηθικής υποχρέωσης ή ευαισθησίας του να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ και να βοηθήσει το ζώο που χτύπησε, ο οδηγό και δράστης έχει παρανομήσει αφού ο νέος νόμος ορίει ότι όποιος τραυματίζει ζώο με το όχημα του ΟΦΕΙΛΕΙ  να ειδοποιήσει το Δήμο!
Άρθρο 16
γ. Σε περίπτωση τραυματισμού ζώου συντροφιάςσε τροχαίο ατύχημα, ο υπαίτιος της πράξης αυτής,υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα τον οικείο Δήμο, προκειμένου να παρασχεθεί στο τραυματισμένο ζώο ηαπαραίτητη κτηνιατρική φροντίδα.

adespoto