Web Toolbar by Wibiya Καβάλα : Πυροβόλησε σκύλο με δίκαννο ~ Dog Lover Blogspot

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Καβάλα : Πυροβόλησε σκύλο με δίκαννο

Την 21η Δεκεμβρίου 2011, ημέρα Τετάρτη στο χωριό Κάριανη του νομού Καβάλας κάποιος αυτοονομασμένος «άνθρωπος» ,γιατί μάλλον δεν πρόκειται περί ανθρώπου, έδειξε την βαρβαρότητα του απέναντι στον καλύτερο φίλο του ανθρώπου.
Το όνομά μου είναι Ε.Π. και έχω ένα σπίτι στο παραπάνω χωριό όπου συντηρώ τρία σκυλιά το ένα εκ των οποίων είναι καυκάσιος ποιμενικός. Λίγα μέτρα πιο κάτω, ο παραπάνω «άνθρωπος» διατηρεί μερικές κότες τις οποίες και έχει ελεύθερες να περιφέρονται σχεδόν σε όλο το μήκος του χωριού, φτάνοντας έτσι και έξω από το δικό μου σπίτι.
Την Τετάρτη το πρωί ο σκύλος μου κατάφερε να βγει εκτός του οικοπέδου μου από ένα ελαττωματικό σημείο του φράχτη που δεν είχα αντιληφθεί με αποτέλεσμα να αρχίσει ενστικτωδώς να κυνηγάει τις κότες και δυστυχώς να πνίξει μία από αυτές.
Ο παραπάνω ασυνείδητος, που το τελευταίο διάστημα είχε και άλλα τέτοιου είδους κρούσματα, και με άλλους σκύλους του χωριού, (και δεν σκέφτηκε ποτέ ότι έπρεπε να έχει περιορισμένες τις κότες του για να τις προστατεύσει.) βλέποντας το περιστατικό, αποφάσισε να δράσει παίρνοντας το δίκαννο του και πυροβολώντας, μέσα σε κατοικημένη περιοχή, τον ανυποψίαστο σκύλο μου στο κεφάλι με ολοφάνερη πρόθεση να τον σκοτώσει.
Μετά από φαρμακευτική αγωγή και τις άριστες υπηρεσίες του κτηνιάτρου ο σκύλος κατάφερε να επιζήσει, σίγουρα όμως δυστυχώς δεν θα μπορέσει ποτέ να ξαναδεί με το αριστερό του μάτι
Η υπόθεση έχει πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης και ελπίζω στην παραδειγματική του τιμωρία για να αποτραπούν επιτέλους τέτοιου είδους αποτρόπαιες ενέργειες εις βάρος των ανυπεράσπιστων ζώων.“

Και οι κακοποιήσεις συνεχίζονται...

adespoto