Web Toolbar by Wibiya ~Πριγκηπας-ΣΟΣ Φιλοξενια/Υιοθεσια~ ~ Dog Lover Blogspot

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

~Πριγκηπας-ΣΟΣ Φιλοξενια/Υιοθεσια~

Εδω κόλλησα την φατσάρα μου στην κάμερα, είμαι και πολυ ψωνιο ρε παιδί μου!!! Κοιταξτε με πως εχω ομορφυνει!!!!!!! Δεν είμαι καθόλου φοβικός πια, έχω και κάτασπρα δόντια, πάχυνα, τρέχω και παίζω σαν καλοοοό παιδάκι! Ποιος θα με υιοθετήσει εμένα;;;;;; Αντε σηκωσε το τηλέφωνο βρε!!!!

Γεια σας! Ειμαι ο Πριγκηπας δηλαδη Prince για πιο κοσμοπολιτικο. Παρολο που εχω φαει πολυ ξυλο ειμαι πολυ παιχνιδιαρης και χαδιαρης! Δεν καταλαβαινω γιατι δεν με θελουν!!! Σε παρακαλω, βοηθησε με και εμενα! =( --Αυτός ο κούκλος, έχει κακοποηθεί βάναυσα (πράγμα το οποίο φαίνεται και απο τις πληγές που πρόσφατα έκλεισαν) στο παρελθόν, αλλά παρόλαυτα, τρέχει όλο χαρά κουνώντας την ουρίτσα του να σε υποδεχθεί! Σκύβει και το κεφαλάκι με νάζι για να τον χαιδέψεις! Αναζητεί παντοτινή οικογένεια, που θα τον κάνει να αισθανθεί πραγματική αγάπη και να ξεχάσει όλες τις κακές στιγμές και τον πόνο που έχει αισθανθεί!

Τηλ. επικοινωνίας 6979302142(Δήμητρα)