Web Toolbar by Wibiya Χαρίζονται η Φαίδρα και τα μωρά της (Καβάλα) ~ Dog Lover Blogspot

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Χαρίζονται η Φαίδρα και τα μωρά της (Καβάλα)

4/10/2011 Γειά σας εγώ είμαι η Φαίδρα μια ημίαιμη σκυλίτσα που η κακή μου τύχη με έφερε να με εγκαταλείψουν μόνη στις ερημιές της Περάμου κάπου έξω από την Καβάλα.Δεν μου έφτανε αυτή η ατυχία έμεινα και έγκυος και άμαθη όπως ήμουν καθότι πρώτη φορά μανούλα πήγα και γέννησα δίπλα σε ένα αρδευτικό κανάλι.Εκεί με ανακάλυψε ένας μμμμ όμορφος νεαρός με τα σκυλιά του, με τάισε με φρόντισε με άφησε και προμήθειες και φεύγοντας μου ψιθύρισε στο αυτί "Με λένε Αστέρη, μην φοβάσαι κουκλίτσα μου δεν θα μείνεις μόνη θα γυρίσω να σε πάρω" Και έφυγε..Δεν τον πίστεψα άντρας σκέφτηκα με παραμύθιασε όπως και ο πατέρας των παιδιών μου που αφού με τρέλανε στο κόρτε και στα φούμαρα με παράτησε να τα βγάλω πέρα μόνη με τα παιδιά του.Πέρασε η Δευτέρα, ήρθε η Τρίτη νύχτωσε το πήρα απόφαση και εγώ και κουλουριάστηκα δίπλα στα μωρά μου να τα προφυλάξω από την υγρασία.Και εκεί που πήγα να κλείσω λίγο το μάτι να ξαποστάσω ουπς με τύφλωσαν τα φώτα του αυτοκινήτου και ακούω την φωνή του να με φωνάζει."Που είσαι κουκλίτσα μου?" Ναιιιιιιι δεν με ξέχασε κράτησε τον λόγο του.Δύο τρυφερά χέρια με πήραν αγκαλιά και εμένα και τα μωρά μου και μια γυναικεία φωνή με ψιθύρισε "Χρόνια σου πολλά μπέμπα σήμερα γιορτάζεις, μην φοβάσαι θα είσαι ασφαλής".Χμμ σκέφτηκα γυναίκα αλλά καλή μου φάνηκε, αποφάσισα να μην ζηλέψω και κουλουριάστηκα στα πόδια της.Και έτσι από Περαμιώτισσα έγινα Θεσσαλονικιά είμαι ασφαλής σε μια πανσιόν και τα μωρά μου δεν κοιμούνται πια στο χώμα αλλά σε μαξιλάρες μαλακές.Αυτή είναι η ιστορία μου και το συμπέρασμα?Τελικά ο Αστέρης ήταν αστέρι.

Υ.Γ.Ευχαριστούμε την Οlga Nalmpanti και "το Better dogs" για την φιλοξενία της οικογένειας.Αν θέλετε να προσφέρετε ένα μόνιμο σπιτικό στην Φαίδρα η στους 4 λεβέντες μας επικοινωνήστε με το 6972-803165 Εύη και 6948-822120 Ολγα.Είναι ενός έτους, μεσαίου μεγέθους και θα δοθεί στειρωμένη με συμβόλαιο υιοθεσίας.
Περισσότερα εδώ.