Web Toolbar by Wibiya Επείγει υιοθεσία για τον Ερμή!! ~ Dog Lover Blogspot

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Επείγει υιοθεσία για τον Ερμή!!


Με ειχαν βρει παρατημενο σε κατι χωραφια οταν ημουν κουταβι μαζι με τα 7 αδερφακια μου.Με υιοθετησαν οταν ημουν μικρος αλλα με επεστρεψαν οταν μεγαλωσα με τον ισχυρισμο οτι θα δαγκωνα κανεναν...απειλουσαν τους ανθρωπους που μας φροντιζαν αν δεν με παρουν πισω οτι θα με αφηναν στον δρομο.Με το που τους ειδα εγω ετρεξα στην αγκαλια τους αν και δεν τους θυμομουν πολυ καλα γιατι ημουν μικρος οταν με αποχωριστηκαν!
Ειμαι καλο σκυλι και ησυχο δεν δαγκωνω κανεναν αφηστε να λενε οι αλλοι εγω μονο αγαπη και χαδια θελω!
Ειμαι 15 μηνων,25 κιλα περιπου ψηλος οπως οι αδερφες μου και πανεμορφος οπως μπορειτε να δειτε!
Επειγει να δοθουμε γιατι οι ανθρωποι που μας φροντιζουν εχουν αλλα 6 δικα τους σκυλια και ειναι δυσκολα να μας παρεχουν οτι χρειαζομαστε.
τηλ.6944458809 περιοχη Χαλκιδα!
Ζωόφιλος & Πολιτιστικός Σύλλογος Χαλκίδας ''Το καταφύγιο''Αριθμός Έγκρισης Πρωτοδικείου 317 / 1996