Web Toolbar by Wibiya Εικόνες ΣΟΚ Είδηση ΣΟΚ: Μοσχάτο : Κτήνος εγκλώβισε και χτύπησε με βαριοπούλα σκυλιά επειδή κυνήγησαν μια κότα . ~ Dog Lover Blogspot

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Εικόνες ΣΟΚ Είδηση ΣΟΚ: Μοσχάτο : Κτήνος εγκλώβισε και χτύπησε με βαριοπούλα σκυλιά επειδή κυνήγησαν μια κότα .

Μαρίνα Τ**ή. Στο μοσχάτο αλβανός υπάλληλος τα εγκλώβισε στο οικόπεδο επειδή κυνήγισαν μια κότα. τα σακάτεψε με τη βαριοπούλα. το ένα είναι βαριά του ράγισε το κρανίο, του έσπασε τη γνάθο, δεν ξέρουμε αν θα τη γλιτώσει.

ο αλβανός απείλησε όλη τη γειτονιά ότι όποιος μιλήσει θα τον σκοτώσει. το αφεντικό του ο ελληνάρας θα του πληρώσει δικηγόρο, απείλησε & αυτός τη γειτονιά. όλοι παρακολουθούσανε απο τα μπαλκόνια & φοβούντε να καταθέσουν.

κατέθεσα εγώ πριν από μία ώρα περίπου
 ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΣΤΙΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ 16

ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΝΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟYN


ΜΑΙΡΗ Χ. 

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ .

ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΝΤΙΒΙΩΣΗ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ...
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ????????????

ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 25 ΚΙΛΑ ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6979005842 ΣΟΦΙΑ

 

Δεν έχω λόγια να περιγράψω τις εικόνες που αντίκρισα σήμερα, ένιωσα αρκετές φορές να χάνω τις αισθήσεις μου, άλλες τόσες φορές μου ήρθε να κάνω εμετό, το κεφάλι μου πονάει ασταμάτητα λες & μου το χτύπησε με τη βαριοπούλα που χτύπησε τα δόλια τα ζώα. Η ψυχή μου μάτωσε, τα μάτια μου θόλωσαν, θα ησυχάσω μόνο όταν τον δω να θεριστεί όπως ακριβώς θέρισε.

Μαρίνα Τ**ή

αύριο περνάει εισαγγελέα ακροάσεων, αυτός θα επικαλεστεί ότι τα ζώα του επιτέθικαν,έχουν καταθέσει 3 δικοί του ψευδομάρτυρες (μου είπε δικηγόρος πως δεν ευσταθεί γιατί αυτός τα κυνηγούσε) παρόλα αυτά η φιλοζωική του ρέντη αύριο θα μαζέψει υπογραφές απο τη γειτονιά ότι τα ζώα είναι πολύ φιλικά & ποτέ δεν πείραξαν κανέναν.

αυτό το κατέθεσε & ο κώστας απο τη φιλοζωική της νίκαιας. καλό θα είναι να υπάρξει & άλλος μάρτυρας ότι τον είδε. όποιος ενδιαφέρεται ας με καλέσει στο 6948/257095 6971/767421
.

το ένα ζώο φιλοξενείται απα άνθρωπο της περιοχής & το άλλο που είναι βαριά τραυματισμένο σε γιατρό το μεταφέραμε στην αθήνα επειδή ο φερλέμης δεν κρατάει νοσηλείες.

https://www.facebook.com/note.php?note_id=256169474448083


ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ !!! 


ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΣΤΙΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ 16

ΠΡΟΣΟΧΗ


ΕΙΚΟΝΕΣ  ΣΟΚ 













Έφη Μ*****η Αύριο 24/12/2011 και ώρα 11 έχει κανονιστεί ακρόαση από τον εισαγγελέα στο Κτίριο 16 των Δικαστηρίων στην Παλιά Σχολή Ευελπίδων στην οδό Ευελπίδων. Καλό είναι να μαζευτούμε όσοι γίνεται πιο πολύ ώστε εκτός από την κατακραυγή να μπορέσουμε να έχουμε και ένα θετικό αποτέλεσμα στο να μην υπάρξει επιείκεια για αυτό το τέρας που χτύπησε αλύπητα αυτά τα ζωντανά και απείλησε κόσμο κατά της ζωής τους....

adespoto.gr

Διαβάστε επίσης: