Web Toolbar by Wibiya Δείτε: Τα στοιχεία του εκτροφείου - κολαστηρίου στο Μαραθώνα!! ~ Dog Lover Blogspot

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Δείτε: Τα στοιχεία του εκτροφείου - κολαστηρίου στο Μαραθώνα!!

Τα στοιχεία του εκτροφέα στον Μαραθώνα είναι :

Επωνυμία:ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΜΑΡΙΑ
Διακριτικός Τίτλος:ΝΩΕ
Διεύθυνση:ΡΙΖΑΡΙΟΥ 10
Πόλη / Περιοχή:ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ

ΤΚ:19009
Νομός:ΑΤΤΙΚΗΣ
Τηλέφωνο:2294067987
Fax:2294067987
Κινητό:6973381308
Υπεύθυνος:ΑΣΒΕΣΤΑΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Email:info@nooe.gr
Website:www.nooe.gr
Κατηγορίες:ΣΧΟΛΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΩΩΝ
Δραστηριότητα:ΕΚΤΡΟΦΡΙΟ, ΠΑΝΣΙΟΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΚΥΛΩΝ

Δυστυχώς είχα την χειρότερη εμπειρία σε αυτό το μέρος, το οποίο αναγνώρισα από τις φωτογραφίες, όπου πήγε ο σκύλος μου για φύλαξη και τον πήρα πίσω μισοπεθαμένο! Το μέρος ήταν σε χάλια κατάσταση και από ότι κατάλαβα ήταν παλιό χοιροστάσιο. Είχε μέχρι και μαιμουδάκια! Μου είπε τότε ο εν λόγω κύριος ότι μπορεί να μου φέρει ότι εξωτικό ζώο επιθυμώ. Αφού τσακωθήκαμε για την κατάσταση του σκύλου μου, με απείλησε και μου είπε να μην το συνεχίσω γιατί κινδυνεύω. Ως κάτοικος της περιοχής και αφού είχε παραλάβει τον σκύλο μου από το σπίτι μου και γνώριζε που μένω, φοβήθηκα. Κατά τύχη συνάντησα ένα πρώην εργαζόμενό του, ο οποίος μου είπε ότι έφυγε γιατί δεν μπορούσε άλλο να μαζεύει πτώματα. Διαβάζω εδώ και αρκετές μέρες τι συμβαίνει και ήλπιζα ότι θα μπορούσαν να γλιτώσουν τα καημένα. Τα στοιχεία του είναι τα παραπάνω, ελπίζω να πληρώσει για όλα αυτά που έχει κάνει...




facebook.com