Web Toolbar by Wibiya Το κουτάβι ~ Dog Lover Blogspot

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Το κουτάβι

Αυτές είναι μέρες για πολλούς ευλάβειας... σκέφτεσαι πως ότι και να γίνεται..το ανθρώπινο μυαλό θα σταματήσει να δουλεύει πονηρά και πως η καρδιά θα θυμηθεί πως έχει λόγο ύπαρξης!! χτες βρέθηκα σε μικρό ξωκκλήσι ... ένα κουταβάκι λευκό χαρούμενο μας υποδέχτηκε..προφανώς το είχαν εγκαταλείψει..κι αυτό αποφάσισε να καλωσορίζει τους περαστικούς..ήρθε κοντά μας..το χάιδεψα..του έδωσα φαγάκι..γέμισε η ψυχή μου χαρά..όμορφο πλάσμα του Θεού λέω..μας καταδέχτηκες!εκεί που καθόμασταν φτάνει μια παρέα απο ηλικιωμένες κυρίες...πάγωσαν στη θέα ενός άκακου κουταβιού...!!γιατί? σκέφτηκα..δεν περισσεύει λίγη αγάπη στη καρδιά τους??πήγε να μπεί στο εκκλησάκι το κουταβάκι ..άρχισε μια από όλες που είχε ήδη μπει να ανάψει το κερί της!!-ξούτ παλιόσκυλο..έξω!!κάνει μια άλλη δίπλα μου νεαρή σε ηλικία..-.ε όχι και το σκυλί στην εκκλησία.....!!
τι να το κάνεις..που η καρδιά μου είχε χτυπήσει 100 παλμούς..δεν άντεξα και φώναξα...μην το χτυπάτε το σκυλί !!!!!!!είχα να πώ πολλά...πως εσύ παλιόγρια δεν εισαι άξια να μπείς σε ένα χώρο ιερό...όχι ένα άκακο πλάσμα...!!σαν να μαζεύτηκαν αυτές..είδαν πως το σκυλί δεν ήταν ανυπεράσπιστο!!!μια τρίτη κυρία επαναλαμβάνει - μα είναι αμαρτία να μπαίνει στην εκκλησία!!!της απάντησα-όχι κυρία μου αμαρτία είναι να το χτυπάς!!!

Δεν μπόρεσα να το πάρω μαζί..ήταν ένα απο τα πολλά αδέσποτα που συναντάς καθημερινά....!!στο σπίτι μου ήδη 4 σκυλιά και 10 γάτες που να το βάλω..στη ψυχή μου και στη καρδιά μου μόνο άπλετο χώρο..!! εάν κάποιος θέλει να το δεί ή να το φροντίσει ειναι στον Άγιο Σίλα το κριτσώτη(Καλό Χωρίο-Λασιθίου-Κρήτη).....
....

Έφυγα με την ευχή να είναι προστατευμένο και καλά....!!ένιωσα όμως μέσα μου να σφίγγεται η ψυχή μου..σαν ένα δάκρυ που δεν έβρισκε διέξοδο...ακόμα όμως δεν κατάλαβα γιατί?για το κουτάβι με το τρυφερό μουσούδι που απλόχερα έδωσε την αγάπη του μη θέλοντας να αναγνωρίσει την ανθρώπινη κακία?για εκείνον που το εγκατέλειψε ανίκανος να αγαπήσει τέτοιο πλάσμα?ή για τις γριές που με την ανάπηρη ψυχή ανάβουν κερί να φωτίσει τα σκοτάδια τους και κλοτσούν τους γνήσιους αντιπροσώπους της αγάπης και της αθωότητας??για τις γριές με τη καταχνιά στη ψυχή τους που δεν ξέρουν πως δεν πρόκειται να σωθεί με τάματα και δεήσεις μα μόνο με την αληθινή άπλετη αγάπη!!Άχ άνθρωπε.........!!

facebook