Web Toolbar by Wibiya Είμαι ο μικρός Casper και ψάχνω αγάπη!! - R.I.P - ~ Dog Lover Blogspot

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Είμαι ο μικρός Casper και ψάχνω αγάπη!! - R.I.P -

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ: ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΓΑΡΩΝ- ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ, ΑΡ.ΚΑΤΑΧ.ΠΡΩΤ. 21741/1998

Είμαι ο Casper επί 4 ημέρες ήμουν το φάντασμα μιας γειτονιάς των Μεγάρων.Κυκλοφορούσα μόνος , πεινασμένος κ φοβισμένος.. Κανένας δε μου έδινε να φάω, όλοι έκαναν πως δε με έβλεπαν.Τα τσιμπούρια είχαν ΄φαει το κορμάκι μου κ πονούσα αλλά κανέναν δεν ένοιαζε...όλοι με κοιτούσαν με απέχθεια. 


Ένα πρωί αδύναμος όπως ήμουν ξάπλωσα σε ένα χαλάκι πιστεύοντας πως όταν ξυπνήσω όλο αυτό θα ήταν ένα κακό όνειρο..Ξύπνησα από κάτι εξαγριωμένες ανδρικές φωνές κ όταν άνοιξα τα μάτια μου δεν έβλεπα τίποτα... Μόνο σκοτάδι κ μια έντονη μυρωδιά από νάυλον σακούλα που μου έκοβε ακόμα περισσότερο την αναπνοή. Ξαφνικά σταμάτησαν οι ανδρικές φωνές κ δεν άκουγα τίποτα.. Κ όλο κ λιγόστευε το οξυγόνο μου.. Έμεινα μέσα στη σακούλα σκουπιδιών περίπου 9 ώρες. Πολλοί οι περαστικοί αλλά κανένας τους δεν άπλωσε το χέρι του για να την ανοίξει κ να πάρω λίγο αέρα. Έκανα στροφές γύρω μου κ κατρακυλούσα μήπως καταφέρω να βγω..Αλλά μάταια.. Η σακούλα πολύ γερή κ γω πολύ αδύναμος για να την ανοίξω. 


Εκεί που ένιωθα πως αργοπεθαίνω,μια κοπέλα άνοιξε τη σακούλα κ με πήρε αγκαλιά κλαίγοντας, ενώ εγώ την έγλυφα που μου έσωσε τη ζωή! Τώρα φιλοξενούμαι προσωρινά σε ένα κλουβάκι, που τουλάχιστον μπορώ να αναπνεύσω!!! Τα κορίτσια με προσέχουν πολύ αλλά λένε πόσο θα μείνω στο κλουβί? Έτσι ψάχνουν μια οικογένεια που θα με αγαπήσει παντοτινά κ θα με κάνει να ξεχάσω την άσχημη ζωή μου. Θα μου προσφέρετε αυτή την ευκαιρία?? Εγω θα σας την ανταποδώσω με παντοτινή αγάπη κ αφοσίωση. 

Θα δοθώ με συμβόλαιο υιοθεσίας, εμβολιασμένος κ αποπαρασιτωμένος. Αν με θέλετε καλέστε στα τηλ 6984174296 , 6980172327ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ: ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΓΑΡΩΝ- ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ, ΑΡ.ΚΑΤΑΧ.ΠΡΩΤ. 21741/1998