Web Toolbar by Wibiya Πάρης - ο όμορφος ψάχνει σπίτι!! ~ Dog Lover Blogspot

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Πάρης - ο όμορφος ψάχνει σπίτι!!


Είμαι ο Πάρης και είμαι ο πιο μικρόσωμος από όλα τα αδέλφια μου. Γεννήθηκα στις 21 Σεπτεμβρίου 2011 από αδέσποτη σκυλίτσα και το βάρος μου είναι μόνο 13 κιλά. 
Είμαι πολύ πολύ ήσυχος και τρυφερός, δε συμμετέχω σε καβγάδες και δεν απομακρύνομα από το σπίτι. Δεν πλησιάζω άγνωστους και δε δέχομαι εύκολα χάδια από ξένους, αντίθετα γαυγίζω έντονα σε οποιαδήποτε άγνωστη παρουσία. 
Μέσα στο σπίτι είμαι πολύ ήρεμος, δεν ενοχλώ, δεν κάνω ζημιές και είμαι εκπαιδευμένος να λερώνω έξω. Έχω μεγαλώσει μέσα στο σπίτι και λατρεύω το χουζούρι, τα χάδια, τα φιλιά και ακούω στο «μη», «έλα», «κάτσε», «φάε». Έχω πολύ απαλό τρίχωμα, είμαι υπάκουος και πολύ γλυκός. 
Εμβολιασμένος και υγιής, περιμένω εσένα που εντυπωσιάστηκες βλέποντας τις φωτό μου, να επικοινωνήσεις στο 6997081104 για να γνωριστουμε από κοντά και να γίνουμε μια δεμένη οικογένεια! Θα δοθώ με φόρμα υιοθεσίας.