Web Toolbar by Wibiya Μια πολύ ωραία ιστοριούλα!! ~ Dog Lover Blogspot

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Μια πολύ ωραία ιστοριούλα!!

Μπορεί να μην είμαι εδώ αύριο, μπορεί να μην είμαι εδώ την επόμενη εβδομάδα. Κάποτε όμως θα πέσει νερό από τα μάτια σου, θλίψη θα γεμίσει την ψυχή σου και θα είσαι θυμωμένος με τον εαυτό σου, γιατί θα ξέρεις ότι δεν θα υπάρξει άλλη μέρα μαζί μου. Επειδή Σ'αγαπώ, η θλίψη σου αγγίζει το πνεύμα μου και θλίβομαι. Τώρα που είμαστε μαζί, έλα να καθίσεις δίπλα μου, εδώ κάτω στο πάτωμα και κοίτα με βαθιά μέσα στα μάτια, τι βλέπεις?

Αν κοιτάξεις πιο βαθιά θα μιλήσουμε, εγώ κι εσύ, καρδιά με καρδιά. Έλα σε μένα όχι σαν εκπαιδευτής, ούτε ως μαμά ή μπαμπάς, έλα σε μένα ως ζωντανή ψυχή, χάιδεψε το τρίχωμά μου και ας κοιταχτούμε και πάλι στα μάτια καλά και να μιλήσει ο ένας στον άλλον, μπορώ να σου πω για την διασκέδαση όταν κυνηγάς τη μπάλα του τένις, ή μπορώ να σου πω κάτι για τον εαυτό μου, ή ακόμη και για τη ζωή γενικά. Αποφάσισες να μ'έχεις στη ζωή σου, γιατί ήθελες μια ψυχή να μοιραστείς αυτά τα πράγματα. Κάποιον πολύ διαφορετικό από σένα και να'μαι λοιπόν. Είμαι ένα σκυλί, αλλά είμαι ζωντανό. Αισθάνομαι συγκίνηση, αντιλαμβάνομαι με τις αισθήσεις μου και μπορώ να απολαμβάνω τις διαφορές των πνευμάτων και των ψυχών μας. Δεν νομίζω ότι είσαι σκυλί με δύο πόδια, ξέρω τι είσαι, είσαι άνθρωπος με όλη την εκκεντρικότητά του και συνεχίζω να Σ'αγαπώ.

Τώρα, έλα να καθίσεις μαζί μου στο πάτωμα, μπες στον κόσμο μου και άφησε το χρόνο να επιβραδύνει, μόνο για 15 λεπτά. Κοίτα με βαθιά μέσα στα μάτια μου και ψιθύρισε στο αυτί μου. Μίλησε με την καρδιά σου και την χαρά σου και θα καταλάβω τον αληθινό εαυτό σου. Μπορεί να μην υπάρξει το αύριο και η ζωή είναι τόσο, μα τόσο πολύ σύντομη...

Με αγάπη
Ο Σκύλος σου!

ourdogs.gr