Web Toolbar by Wibiya Ζωοφιλικά Σωματεία για τη στάση των πολιτικών σήμερα και για θέματα ζωοφιλίας ~ Dog Lover Blogspot

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Ζωοφιλικά Σωματεία για τη στάση των πολιτικών σήμερα και για θέματα ζωοφιλίας

Σκέψεις και προτάσεις για τη σημερινή δύσκολη κατάσταση της χώρας μας αλλά και δελτία Τύπου και επιστολές για θέματα ζωοφιλίας δημοσιοποιούν η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία και η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή Ζωοφιλικών Σωματείων :

1) Το μεγάλο ροκάνισμα και ο βαθύς ύπνος

2) Στην ίδια βάρκα όλοι...

3) Δελτίο Τύπου ΠΣΕΖΣ και ΠΦΠΟ για την εκπομπή του ΑΝΤ1 BlackOut

4) Eπιστολή ΠΣΕΖΣ και ΠΦΠΟ προς τον Εισαγγελέα για την εκπομπή του ΑΝΤ1 BlackOut





Το Μεγάλο Ροκάνισμα και ο Βαθύς Ύπνος

9 Φεβρουαρίου 2012

Και ενώ ο λαός κοιμότανε, όλες οι μεταπολεμικές κυβερνήσεις ροκάνιζαν σιγά αλλά σταθερά την εθνική κυριαρχία και την ευμάρεια της χώρας. Με λίγα λόγια η εικόνα των διακυβερνήσεων αυτών ήταν και είναι η εξής (http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=333639):

«Η απώλεια της εθνικής κυριαρχίας, η κομματικοποίηση του κράτους, η θέσπιση κανόνων διαφθοράς για να νομιμοποιηθεί ο πολιτικός καρεκλοκενταυρισμός τους, η ληστεία δημοσίου χρήματος και η συμφωνηθείσα ατιμωρησία της, η συνειδητή προφύλαξη των μεγαλοφοροφυγάδων, η διαπλοκή κράτους, οικονομικών παραγόντων και ΜΜΕ, η ανάπτυξη με υπηρεσίες και όχι με παραγωγή, η μη χρηματοδότηση της επιστημονικής έρευνας και της τεχνολογίας, η συνειδητή απουσία Παιδείας κριτικής σκέψης και παραγωγής στρατηγικού σχεδιασμού για τη χώρα, δηλαδή Σχολών Φιλοσοφίας, η φυγή κεφαλαίων στο εξωτερικό χωρίς έλεγχο κ.λ.π., κ.λ.π».

Η κατάσταση βέβαια απογειώθηκε όταν «από τον Οκτώβριο του 2009 και μετά η ηγεσία της Ελλάδας υπηρετεί οποιαδήποτε άλλα συμφέροντα, εκτός από τα ελληνικά» (http://www.ramnousia.com/2012/02/blog-post_7344.html#.TzTKilw9U9X).

Οι απορίες μου εμένα είναι οι εξής:
• Πώς είναι δυνατόν έπειτα από όλα αυτά να υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ψηφίζουν αυτά τα κόμματα που κατέστρεψαν την χώρα; Επειδή βολεύτηκαν; Μήπως είναι καιρός να μάθουν την ελληνική ρίζα της αγγλικής λέξης idiot; Ρε ανεγκέφαλοι το δικό σας βόλεμα οδήγησε ένα ολόκληρο κράτος στο γκρεμό και σεις ακόμα ζείτε στην κοσμάρα σας; Δεν έχετε καμία τύψη και συνείδηση πια; Τι μηχανισμούς άμυνας χρησιμοποιείτε να τους πάρουμε και μεις οι υπόλοιποι;

• Πώς είναι δυνατόν αυτοί οι ένοχοι για εσχάτη προδοσία να συνεχίζουν ακάθεκτοι να μπαινοβγαίνουν στο Μέγαρο και στη Βουλή και εμείς να κρεμόμαστε ακόμα από τα χείλη τους και να αγωνιούμε αναμένοντας τις δήθεν σωσίβιες αποφάσεις τους, αντί να τους πάμε στον Άρειο Πάγο για όλα τα εγκλήματα που διέπραξαν εις βάρος του έθνους και της νοημοσύνης μας;

• Πώς είναι δυνατόν να περιμένουμε από όλα αυτά τα ανδρείκελα και τους δοσίλογους να μας σώσουν, όταν αυτοί οι ίδιοι μας οδήγησαν σε αυτά τα χάλια;
Ένας Πρωθυπουργός κυβέρνησε αυτή την χώρα και αυτός δεν ήταν Έλληνας στην καταγωγή, αλλά στην ψυχή. Mήπως λέει κάτι για μας αυτό; Μήπως πρέπει να ψαχτούμε να δούμε τι φταίει επιτέλους με μας;
Αύριο θα κατέβουμε για πολλοστή φορά στο Σύνταγμα, θα φάμε τα χημικά, θα πλακώσουν τα διαταραγμένα να διαλύσουν τα πάντα, θα πέσει ξύλο, θα φωνάξουμε, θα μουντζώσουμε και θα γυρίσουμε σπίτια μας με μια γερή δόση εκτόνωσης. Έπειτα θα βυθιστούμε στην απελπισία αφού δεν γίνεται τίποτα. Τι να γίνει δηλαδή; Πώς περιμένουμε να έχουμε διαφορετικά αποτελέσματα όταν διαιωνίζουμε τις ίδιες ατελέσφορες καταστάσεις;

Μάριζα Χριστοδούλου





Στην ίδια βάρκα όλοι...
9 Φεβρουαρίου 2012

Όλοι ταξιδεύουμε μέσα στο πλοίο αυτό που λέγεται Ζωή. Τα λιμάνια που αράζει ίσως είναι προκαθορισμένα, ίσως δεν είναι. Αυτό ούτε το γνωρίζει κανείς, αλλά ούτε έχει και σημασία. Το ποιον ρόλο όμως αναλαμβάνει ο κάθε επιβάτης ή το πως αποφασίζει να περάσει τον χρόνο του, προβλέπεται από την ελευθερία της βούλησης (αν και αυτή αμφισβητείται). Άλλος γίνεται καπετάνιος, εφορμώντας από μια προδιάθεση να πλοηγεί και να ηγείται, άλλος ναύτης από μια ενόρμηση να τελεί υπό διαταγές και να προσκολάται σ’ έναν αρχηγό, και άλλος απλώς επιβάτης που εναποθέτει το ταξίδι του στα χέρια άλλων αποποιούμενος τις ευθύνες. Κι έτσι το πλοίο διαπλέει τα πέλαγα του χώρου και του χρόνου, με τον κάθε επιβαίνοντα ταυτιζόμενο με το πρότυπό του, απότοκο του ντρεσαρίσματος που υπέστη από την οικογένεια, το σχολείο και την ευρύτερη κοινωνία. Μαθαίνει να υπακούει σε μιαν αρχή και να εξοικειώνεται με το Παράλογο γύρω του. Μαθαίνει όχι μόνο να συμμετέχει ενεργά και παθητικά σε όλα τα κακώς κείμενα, αλλά και να τα διαιωνίζει θυσιάζοντας στο βωμό τους τόσο τον εαυτό του όσο και τους απογόνους του, όπως άλλωστε είχε κι ο ίδιος θυσιαστεί από τους δικούς του γονείς.
Όντας γρανάζι πια ενός καλοστημένου συστήματος, μαθαίνει να υπομένει όλες τις στραβοτιμονιές του καπετάνιου, φοβούμενος μήπως αν αντιδράσει τον αδειάσουν τα τσιράκια του στη θάλασσα και αναγκαστεί να ναυαγήσει σε κάποιο ξερονήσι. Όμως η αποδοχή του Παράλογου και η απάρνηση του φυσικού τρόπου ζωής, δεν συμβαίνουν χωρίς κόστος. Έτσι ο επιβάτης μας οπλίζεται σαν αστακός με ψυχώσεις και νευρώσεις προκειμένου να μπορέσει να διασχίζει τις θαλασσοταραχές με τους απειλητικούς ανέμους και τα θεόρατα κύματα. Κάποτε εξεγείρεται, κάνει κάποια ανταρσία μόνο και μόνο για να ανακαλύψει ότι και ο επόμενος καπετάνιος ακολουθεί τη ρότα του προηγούμενου. Τότε απογοητεύεται και βυθίζεται ξανά στην απελπισία. Δεν έχει το κουράγιο να αντικρύσει τους Κύκλωπες, τους Λαιστρυγόνες και τις Σειρήνες και να τους αντιμετωπίσει σαν ένας σύγχρονος Οδυσσέας για να καταλήξει νικητής στην Ιθάκη του. Ό,τι όμως δεν κάνει ο ίδιος για τον εαυτό του, το κάνει η ζωή γι’ αυτόν.
Έτσι, έρχεται κάποια στιγμή ένα μεγάλο κύμα και σαρώνει το πλοίο. Και τότε αγωνίζεται να χωθεί κι αυτός στη βάρκα μαζί με τους υπόλοιπους. Όμως ουδέν κακόν αμιγές καλού. Το κύμα, ευκαιρία και ευλογία, έρχεται να βάλει τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση, αφού μέσα στη βάρκα δεν υπάρχουν ούτε καπετάνιοι, ούτε ναύτες, ούτε επιβάτες. Μονάχα ναυαγοί. Ίσως είναι ο τρόπος της ζωής για να μας πει ότι κανείς δεν απαλλάσσεται από τη δική του ευθύνη για το Παράλογο που επικρατεί στο πλοίο. Το Παράλογο που είναι ένα υπερσύνολο με άμετρα υποσύνολα. Για να κατονομάσω μερικά: όπλα, πόλεμοι, πυρηνικά, βία, κακοποίηση ανθρώπων και ζώων (για οποιαδήποτε αιτία), ναρκωτικά, πολιτική, φτώχια, λιμός, καπιταλισμός, εκμετάλλευση, υποδούλωση, ρατσισμός, φαρμακοβιομηχανία, κτηνοτροφία, διαφημίσεις, καταναλωτισμός, μεταλλαγμένα, φονταμενταλισμός, θρησκεία, κ.λπ. κ.λπ. κ.λπ.
Πρόκειται για ένα Matrix όπως πολύ σοφά περιέγραψε η ομώνυμη ταινία: «μια εικονική πραγματικότητα που δημιουργήθηκε και συντηρείται από νοήμονες μηχανές προκειμένου να κατευνάσει, υποτάξει και εκμεταλλευτεί τον ανίδεο ανθρώπινο πληθυσμό ως πηγή ενέργειας με την υποχρεωτική σύνδεσή του στο Matrix μέσω μοσχευμάτων». Οι παραλληλισμοί με την πραγματική εικονικότητα, άπειροι, δεν συμφωνείτε; Μήπως είναι ώρα να πάρουμε το κόκκινο χάπι για να δούμε πόσο βαθύ είναι αυτό το λαγούμι, προτού μας αναποδογυρίσει για τα καλά κανένα κύμα και βρεθούμε όλοι ναυαγοί στην ίδια βάρκα;

Mάριζα Χριστοδούλου



 www.pansyn.org
 sinzoofilikon@gmail.com
 pfpomospondia@gmail.com





ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 9 Φεβρουαρίου 2012




Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία και το Forum Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή Ζωοφιλικών Σωματείων διαμαρτύρονται έντονα για την παρουσίαση της τηλεοπτικής εκπομπής BLACK OUT που προβάλλεται από τον ΑΝΤ1.

Καταδικάζουμε κάθε εμπορική εκμετάλλευση των ζώων που γίνεται στον βωμό της «τέρψης» και της «διασκέδασης» και συμμετέχουμε στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου έξω από τις εγκαταστάσεις του ΑΝΤ1 στο Μαρούσι από τις 12.00 έως τις 15.00 μ.μ. που διοργανώνει η Φιλοζωική Οργάνωση STOP CRUSH.

Ενημερώνουμε ότι οι ανωτέρω φορείς απέστειλαν επιστολή στην Εισαγγελία Αθηνών ζητώντας να διατάξει την παύση μετάδοσης του εν λόγω «παιχνιδιού», σύμφωνα και με τον πρόσφατο νόμο 4039/02.02.2012, άρθρο 12.

Όλοι το Σάββατο στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τις εγκαταστάσεις του ΑΝΤ1. Το φιλοζωικό κίνημα ξέρει να αγωνίζεται και θα συνεχίσει να αγωνίζεται για μια άλλη φιλοζωική κουλτούρα στην χώρα μας, που γέννησε τον πολιτισμό.

Πολιτισμός και εκμετάλλευση συναισθανόμενων όντων δεν συμβαδίζουν.

Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία &
Η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή Ζωοφιλικών Σωματεία




 www.pansyn.org
 sinzoofilikon@gmail.com
 pfpomospondia@gmail.com

Προς
Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών
Τηλ.: 210-6404590
Φαξ: 210-6404591
Αθήνα, 2 Φεβρουαρίου 2012
Αριθμ. Πρωτ:..........................


Θέμα: Η Τηλεοπτική Εκπομπή BLACKOUT κακοποιεί Ζώα


Κύριε Εισαγγελέα,


Δια του παρόντος ζητούμε άμεσα την παρέμβασή σας ώστε να σταματήσει η «ψυχαγωγική» εκπομπή ΒLACKOUT που προβάλλεται από το κανάλι ΑΝΤ1. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι, οι συμμετέχοντες υποβάλλονται σε διάφορες δοκιμασίες μέσα σε απόλυτο σκοτάδι μεταξύ των οποίων το άγγιγμα ζωντανών πλασμάτων όπως ερπετά, έντομα, πτηνά και ενίοτε μικρά θηλαστικά. Το δε «κωμικό» στοιχείο υποτίθεται ότι προκύπτει από την τρομάρα των διαγωνιζόμενων. Δυστυχώς όμως δεν τρομάζουν μόνον εκείνοι, αλλά και αυτά τα δύστυχα πλάσματα που εξαναγκάζονται να συμμετέχουν σε μια αφύσικη γι’ αυτά κατάσταση.

Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία καθώς και η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή Ζωοφιλικών Σωματείων δηλώνουν την αγανάκτησή τους για τη χρησιμοποίηση ζώων στην εν λόγω εκπομπή για τους παρακάτω λόγους:

• Η συμμετοχή των ζώων στηρίζεται στην εκμετάλλευση και τον εξαναγκασμό, ενώ τους αφαιρεί το δικαίωμα να ζουν ελεύθερα εντός του φυσικού τους περιβάλλοντος και της κοινωνικής δομής του είδους τους.
• Τα ζώα υποβάλλονται σε αφύσικες γι΄ αυτά συνθήκες, ενώ διατηρούνται για πολλές ώρες περιορισμένα σε μικρά γυάλινα δοχεία ή σε πλαστικές θήκες χωρίς να υπολογίζονται οι αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική και τη σωματική τους υγεία.
• Η υφαρπαγή από το περιβάλλον τους, η μεταφορά και διατήρησή τους επί ώρες στα κλουβιά τους δημιουργεί τεράστιο άγχος και στρες.
• Τα ζώα εξαναγκάζονται να έρθουν σε στενή επαφή με άλλα είδη και με την ανθρώπινη παρουσία, γεγονός που από μόνο του τους προκαλεί στρες και φόβο.

Το Άρθρο 10 της Παγκόσμιας Διακήρυξης για τα Δικαιώματα των Ζώων που αναφέρει ρητά ότι: «Απαγορεύεται η εκμετάλλευση των ζώων, για τη διασκέδαση του ανθρώπου. Η έκθεση ζώου και τα θεάματα που χρησιμοποιούν ζώα, αποτελούν καταστρατήγηση της αξιοπρέπειας και του σεβασμού προς τη ζωή του ζώου».

Είναι καιρός να σταματήσουμε να «σπάμε πλάκα» εκμεταλλευόμενοι τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Τα ζώα δεν μπορεί να αποτελούν αντικείμενα για τους δικούς μας σκοπούς και ο εξαναγκασμός τους να συμμετέχουν σε τηλεοπτικά σόου, αλλά και σε οποιαδήποτε ψυχαγωγική δραστηριότητα, πλήττει τόσο τα ίδια όσο και τη δική μας ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Με εκτίμηση

Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία και
η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή Ζωοφιλικών Σωματείων


animalspress