Web Toolbar by Wibiya Ελένη Μενεγάκη : Θέλω ένα τεράστιο σκυλί! ~ Dog Lover Blogspot

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Ελένη Μενεγάκη : Θέλω ένα τεράστιο σκυλί!

Η αστρολόγος της εκπομπής εξήγησε ότι το 2012 είναι ιδανική χρονιά για τους Σκορπιούς που θέλουν να αποκτήσουν ένα παιδί. «Δεν μου λες, Άση μου, αυτό που είπες για τα παιδιά, ισχύει και για τα σκυλιά;» τη ρώτησε λίγο αργότερα η 42χρονη παρουσιάστρια, αποκαλύπτοντας πως σκέφτεται να υιοθετήσει ένα μεγαλόσωμο σκυλί!
«Έχω αρχίσει και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά ότι ήρθε η ώρα να μπει ένα τεράστιο σκυλί στο σπίτι μας! Μια κυρία μού έστειλε την Παρασκευή για να δείξω στην εκπομπή τις φωτογραφίες από τα έξι κουταβάκια που έκανε η σκυλίτσα της.

Και έχω μπει στη διαδικασία να το σκέφτομαι πολύ σοβαρά!» είπε, προσθέτοντας με χιούμορ: «Είμαι έτοιμη για μεγάλο άλμα! Ετοιμάζομαι για τεράστιο σκυλί!».

Εμείς θα πούμε να υιοθετήσει ένα αδέσποτο σκυλάκι.. Σίγουρα θα το σκεφτεί πολύ η Ελένη και δεν θα αγοράσει απο PetShop

adespoto