Web Toolbar by Wibiya Έκκληση για βοήθεια!!! Ο Φίλιππος μας χρειάζεται!!! ~ Dog Lover Blogspot

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Έκκληση για βοήθεια!!! Ο Φίλιππος μας χρειάζεται!!!

Το ιστορικό του Φιλίππου του «Μέγα»!! Παρακαλώ βοηθείστε μας!!!

Στις 28/11/11 βρήκα τον μικρό Φίλιππο στη Βιομηχανική περιοχή της Σίνδου να σέρνεται στην άκρη του δρόμου με τα μπροστινά του ποδαράκια, χτυπημένος και εγκαταλελειμμένος (φυσικά…). Αμέσως τον μετέφερα σε κτηνίατρο της περιοχής, όπου του δόθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Το ίδιο βράδυ έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον η Paraskevi Kala-itzidou από τα ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ M.K.O.- S.A.S. STRAY ANIMALS SALONICA N.G.O. Έτσι, την επόμενη μέρα ο μικρός Φίλιππος μεταφέρθηκε σε κτηνίατρο που μας συνέστησε η κυρία Καλαϊτζίδου. Αφού έγιναν οι πρώτες εξετάσεις (που δεν ήταν ενθαρρυντικές), μεταφέρθηκε από τη ίδια στην Κτηνιατρική Κλινική του ΑΠΘ όπου επιβεβαιώθηκε ότι ο τραυματισμός του στην σπονδυλική στήλη δε θα του επιτρέψει να περπατήσει ξανά. Εδώ και αρκετές ημέρες φιλοξενείται στο σπίτι μου. Είμαι φοιτήτρια και εργαζόμενη και μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να του παρέχω την κατάλληλη περίθαλψη που η περίπτωσή του απαιτεί. Η συνείδησή μου δεν μου επέτρεπε να γυρίσω αλλού το βλέμμα και δεν έχω μετανιώσει στιγμή που δεν προσπέρασα απλά στο θέαμα του δράματός του. Είναι όμως σχεδόν αδύνατον να τον κρατήσω περισσότερο από μερικές ημέρες ακόμα. Υπάρχει κάποιο φιλοζωικό σωματείο που μπορεί να τον αναλάβει? Αν όχι, υπάρχουν εθελοντές που μπορούν να τον φιλοξενήσουν για κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να δημιουργηθεί μια φιλοξενία αλληλεγγύης μέχρι να βρεθεί μια καλύτερη λύση? Είμαι διατεθειμένη να βοηθήσω οικονομικά (τροφές, καροτσάκι, έξοδα για πανσίον κτλ). Δυστυχώς αν δε βρεθεί σύντομα λύση απομένει μόνο η λύση της ευθανασίας την οποία όλοι απευχόμαστε.
 
INFO: 6978903364 & 6977051391
& ttsatalas@gmail.com

 Ας βοηθήσουμε Όλοι να βρέι ο μικρούλης Φίλιππος τον Άνθρωπο που θα τον αγαπήσει για πάντα !!!