Web Toolbar by Wibiya Χαρίζεται ο μαύρος Πιτ!! ~ Dog Lover Blogspot

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Χαρίζεται ο μαύρος Πιτ!!


καλη σασ μερα!!! ο μαυροσ πιτ μπροστα σασ!!!1 με βγαλανε ετσι καθοσ δεν ξερουν το πραγματικο μου ονομα!!! γυροφερνω στο ιλιον και στην παλατιανη συγκεκριμενα!!! ειμαι φιλικοσ με τουσ ανθροπουσ καθολου φωνακλασ και το μονο που ζηταω ειναι μια αγκαλια....ο φιλοσ που με βρηκε λεει οτι ειμουν σηγουρα καπιου που προφανοσ με βαρεθηκε και με πεταξε.......σνιφ.......εχω λουρακι για τα ενωχλητικα τσιμπουρια και λουρακι που το δηχνει....δεν μπορει να με κρατιση γιατι ειναι ανεργοσ......θελει ομωσ να με δει σε ενα σπιτακι που θα με αγαπανε.......αν με θελετε παρτε ενα τηλεφωνακι στο 210-5755016 το πρωι και το απογευματακι και ο φιλοσ μου θα σασ δωσει περισοτερεσ πληροφοριεσ..... σασ ευχαριστω και θα περιμενω οπωσ παντα ενα χερι να με χαιδεψει και να με αγαπηση... εγω υποσχομαι να μηνω και να γηνω ο καλητεροσ φιλοσ του!!!!!!!