Web Toolbar by Wibiya Ομορφοκούταβο για υιοθεσία! Ποιος θα του αρνηθεί ένα σπίτι; ~ Dog Lover Blogspot

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Ομορφοκούταβο για υιοθεσία! Ποιος θα του αρνηθεί ένα σπίτι;

Γενικά είμαι καλοκαιρινός τύπος αλλά τελικά αποδείχθηκε ότι το καλοκαίρι δεν είναι η τυχερή μου εποχή. Καλοκαίρι ήταν όταν μας άφησαν μόνα μας, εμένα και τα αδελφάκια μου, οι ιδιοκτήτες της μαμάς μου για να πάνε να πιούν ένα μοχίτο και δεν ξαναγύρισαν ποτέ! Από εκεί πήρα και το όνομα Mohito! 
Τα αδελφάκια μου ήταν πιο τυχερά από μένα, κούνησαν την ουρά τους σε αυτούς που ήρθαν να μας δουν και βρήκαν αμέσως σπίτι, εμένα όμως μου έλειπε ακόμα η μαμά μου. Τώρα που είμαι πια 5 μηνών θέλω να βρω κι εγώ το δικό μου σπιτάκι με ανθρώπους να με αγαπήσουν για πάντα! 

Κάποιος μου είπε οτι τα Χριστούγεννα γίνονται θαύματα! Αυτό περιμένω κι εγώ, ένα θαύμα! Να γίνει και για μένα αν και καλοκαιρινό κουτάβι το ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!!! Τηλ για Υιοθεσία: 694 4949741 Αρ.Πρωτ.(# 25700 / 2005)