Web Toolbar by Wibiya Τον εγκατέλειψαν δύο φορές! - Ψάχνει φιλοξενία - υιοθεσία - ~ Dog Lover Blogspot

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Τον εγκατέλειψαν δύο φορές! - Ψάχνει φιλοξενία - υιοθεσία -


Τα ονειρα στη ζωη επιβεβαιωνεται παντα πως κρατουν λιγο.Αυτος ειναι ο Τομμυ,κανις,τσιπαρισμενο 6 ετων, περιπου 4 κιλα.Ολοι θυμαστε πως το ειχε μια ηλικιωμενη που μενει στην πολυκατοικια μου,που πιωμενη σχεδον παντα το κακοποιουσε...Πολυ ξυλ
o...Εγκαταλειφθηκε 2 φορες στην Πειραικη και επεστρεψε μονος.

Στο τελος κατορθωσα να του βρω οικογενεια η οποια και μου το επιστρεφει.Προκειται για ενα ιδιαιτερο ζωο,κακοποιημενο βαθια και θελει προσοχη και αγαπη.Αγαπη και υπομονη.Παρακαλω προωθηστε διοτι αδυνατω γαι φιλοξενια ολοι ξερετε πως εχω γατες...

Παρακαλω επισης για σοβαρες προτασεις διοτι ηδη εγκαταλειπεται δευτερη φορα.Με λογους η οχι, που το σκυλι δεν μπορει να κρινει τα ανθρωπινα, ξερει μονον πως δεν ειναι αποδεκτο..Σας παρακαλω ειμαι σε απογνωση διοτι δεν εχω που να παω αυτο το μικρο σκυλι.Επισης τα σχολια να εχουν να κανουν μονο με προτασεις και λυσεις.Ολα τα αλλα ειναι περιττα...........Στην φωτογραφια εδω ειναι στο σπιτι της οικογενειας απ'οπου πρεπει και να τον παρω.....

Παρακαλω προωθηστε παιδια.Ματινα Ανδρεου 6977890405