Web Toolbar by Wibiya Η αξιαγάπητη Ζίγια ζητάει φιλοξενία / υιοθεσία ~ Dog Lover Blogspot

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Η αξιαγάπητη Ζίγια ζητάει φιλοξενία / υιοθεσία


Γειά σας, είμαι η Ζίγια μια υπέροχη λυκοσκυλίτσα! Κάποτε με αγοράσανε και μου τάξανε ενα υπέροχο ζεστό σπιτάκι αλλά αντί γι'αυτό με παρατήσανε :( Ήμουν τοσο θλιμμένη και μόνη χωρίς φαγητό και νεράκι αλλά ευτυχώς κάτι καλά παιδάκια με μαζέψανε και μου είπαν οτι θα μου βρούνε ενα παντοτινό σπιτάκι! Είμαι 3-4 μηνών και ψάχνω την δική μου οικογένια!

Προωθήστε με γιατί περιμένω με αγωνία!!!

'Αμα σας αρέσω καλέστε στο τηλέφωνο 6981051524 για να με δείτε απο κοντά :D

20-8-2012

✿ Παρακαλούμε να απευθύνεστε απ'ευθείας στα τηλέφωνα της αγγελίας, γιατί τα σχόλια εδώ, ίσως μας διαφύγουν. Ευχαριστούμε!


Υγ: η Ζίγια θα δοθεί με ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ απο το Προ.Στ.α.Τ.Ε.Υω. Απαραίτητη προϋπόθεση για την υιοθεσία της μικρής λυκοσκυλίνας, είναι η τοποθέτηση ΜΙΚΡΟΤΣΙΠ και η συμφωνία όσον αφορά την ΣΤΕΙΡΩΣΗ του ζώου (όταν έρθει η κατάλληλη ηλικία).

ΠΡΟ.ΣΤ.Α.ΤΕ.Υ.Ω
ΠΡΟσωρινή ΣΤέγη σε ΑδέσποΤΕς ψΥχές τΩρα!!!! FOSTER HOMES FOR STRAY ANIMALS
ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Αρ. Πρωτοδικειου 2096/2012