Web Toolbar by Wibiya Ο κατάλευκος κούκλος Νικολάκης χαρίζεται!! ~ Dog Lover Blogspot

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Ο κατάλευκος κούκλος Νικολάκης χαρίζεται!!

Χαιρετώ! Είμαι ο Νίκος. Ποιος Νίκος; Δεν με θυμάστε ε; Είμαι ένα απ’τα κουτάβια του Αιγάλεω; Τα λαγουμάκια;; Μπα ε; Τίποτα δεν θυμάστε… 

Λοιπόν, εγώ που λέτε, βρέθηκα σε κακά χάλια και ήμουν αδέσποτο λέει. Ακόμα είμαι δηλαδή, αλλά τουλάχιστον δε ζω στο δρόμο. Σε ένα κλουβί ζω, σε μια πανσιόν. Ούτε εδώ μου αρέσει (κλουβί είναι, εσάς θα σας άρεσε;), αλλά τουλάχιστον δεν κινδυνεύει η ζωή μου. Μέχρι πρόσφατα, φοβόμουν και τη σκιά μου. Δεν με ήθελε κανείς, και δεν ήθελα και εγώ κανέναν.

Ευτυχώς όμως, μια καλή κυρία προσφέρθηκε να με βοηθήσει. Εκπαιδεύτρια είναι λέει. Τώρα πια δε φοβάμαι. Το αντίθετο μάλιστα! Είμαι και ένας σούπερ φύλακας μεταξύ άλλων. Λοιπόν, για να μην μακρυγορούμε: είμαι κούκλος και τσαχπίνης, και δίνομαι εκπαιδευμένος, με βοήθεια και υποστήριξη εφ’όρου ζωής από την εκπαιδεύτρια που με έχει αναλάβει. 

Είμαι περίπου 14 μηνών, μεγαλόσωμος, κατάλευκος και θα δεχτώ να πάω μόνο όπου με αγαπούν και με θέλουν για το υπόλοιπο της ζωής μου. 

Επικοινωνία:
τηλ: 6937166320, Μαρία | e-mail: m-karyda@hol.gr | Facebook: Maria Karyda B