Web Toolbar by Wibiya Η ΣΥ.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ. επί των συζητήσεων για το νέο σχέδιο νόμου ~ Dog Lover Blogspot

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Η ΣΥ.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ. επί των συζητήσεων για το νέο σχέδιο νόμου

Ανακοίνωση

Κατόπιν των δημοσιευμάτων, δελτίων Τύπου και διαφόρων ανακοινώσεων ορισμένων Φιλοζωικών Σωματείων και ατόμων, με αφορμή συζήτηση στη Βουλή των Ελλήνων του νέου Σχεδίου Νόμου "για τα δεσποζόμενα και αδέσποτα ζώα συντροφιάς και την προστασία των ζώων από την εκμετάλλευση ή τη χρησιμοποίησή τους με κερδοσκοπικό σκοπό", δηλώνω ότι :
Η Βουλή είναι όλων των Ελλήνων και έχει δικαίωμα και ο τελευταίος πολίτης να εκφράζει τις απόψεις τους ή τις διαμαρτυρίες του για...

το θέμα που τον ενδιαφέρει. ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Κανένας φορέας Πανελλήνιος ή τοπικός ή άτυπη συντονιστική επιτροπή κ.λπ. δεν μπορεί να διεκδικεί πρωτεία και εξαιρέσεις και να απαξιώνει άλλους. ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Η Βουλή και μάλιστα η Επιτροπή που συζητά τους Νόμους που κατατίθενται, είναι υποχρεωμένη να εκφράζει τις απόψεις της , αφού ερευνήσει τις γνώμες, τα στοιχεία και όλα όσα έχει στα χέρια της ή ζητούν οι ενδιαφερόμενοι και στη συνέχεια να κρίνει το λογικό, το νόμιμο, και εφαρμόσιμο , λαμβάνοντας υπόψη και την Κοινοτική Νομοθεσία, γιατί εκεί ανήκει η Ελλάδα.
Εάν οι αποφάσεις των εντεταλμένων βουλευτών δεν ικανοποιούν τις όποιες γνώμες των ενδιαφερόμενων , είναι λάθος - επιεικώς - να εξυβρίζονται ανηλεώς και να απειλούνται. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Όσο για τους υπαινιγμούς περί ανυπαρξίας της Συνομοσπονδίας , του έργου της και γενικώς για την επίθεση που δεχόμαστε , προειδοποιώ ότι δεν θα το ανεχθώ άλλο. Έχω συγκεντρώσει στοιχεία για τις προσωπικές επιθέσεις , γι αυτό παρακαλώ , όποιος θεωρεί ότι είμαι απατεών, ενεργώ για προσωπικά οφέλη ή παραπληροφορώ , να προσφύγει στη Δικαιοσύνη.
Άλλως επιφυλλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου για τη δικαίωση της αξιοπρέπειας μου και των συνεργατών μου , Ομοσπονδιών και Σωματείων, δηλώνω δε ότι θα προβώ και στη δημοσίευση των αποφάσεων αθωώσεών μου από κάθε δικαστήριο για συκοφαντικές δυσφημίσεις κ.ά. που μου έστειλαν ορισμένοι, με ταλαιπωρία μου επί 7 χρόνια.
'Οσο για το έργο μας, οσονούπω θα δημοσιευτούν όλα και σας διαβεβαιώ έχω τεράστιο αρχείο 30 χρόνων με πραγματικό έργο, αφιλοκερδέστατο και χωρίς ντουντούκες και καβάλημα καλάμου.

Γκαραγκούνη Ιωάννα
Πρόεδρος 


animalspress