Web Toolbar by Wibiya Το ημερολόγιο του σκύλου και της γάτας (Πολύ γέλιο) ~ Dog Lover Blogspot

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Το ημερολόγιο του σκύλου και της γάτας (Πολύ γέλιο)

Αποσπάσματα από το ημερολόγιο ενός σκύλου:

8:00-φαγητό!Το αγαπημένο μου!!!
9:30-βόλτα!Το αγαπημένο μου!!!
10:00-Βόλτα με το αυτοκίνητο!Το αγαπημένο μου!!!
11:00-χάδια και παιχνίδια!το αγαπημένο μου!!
12:00-φαγητό!το αγαπημένο μου!!!
13:00-παιχνίδι στο κήπο!το αγαπημένο μου!!!
17:00-μπισκότα!το αγαπημένο μου!
20:00-τηλεόραση,στο καναπέ,μαζί με τους ανθρώπους!το αγαπημένο μου!!!
11:00-ύπνος,επάνω στο κρεβάτι!το αγαπημένοοοο μου!

Αποσπάσματα από το ημερολόγιο μιας γάτας:

Ημέρα 983,της αιχμαλωσίας μου.
Οι εχθροί μου συνεχίζουν να με βασανίζουν με μικρά παιχνιδάκια-ποντικάκια.
Τρώνε φρέσκο κρέας,ενώ δίνουν σε μένα και τους άλλους αιχμάλωτους κάτι ξηρά κομμάτια τροφής.
Το μόνο που με κρατά είναι το όνειρο της απόδρασης..κάποια μέρα..
Σε μια προσπάθεια να τους αηδιάσω,εκανα εμετούλι πάνω στο χαλί...
Σήμερα,έπιασα ένα ποντίκι και άφησα το πτώμα του,χωρίς κεφάλι στα πόδια τους,για να τους δείξω τι είμαι ικανή να κανω!
Παρόλαυτα μου είπαν τι καλός κυνηγός που είμαι..Τα καθάρματα!
Προσπάθησα να εξοντώσω έναν από τους εχθρούς μου,αφού μπλέχτηκα στα πόδια του την ώρα που περπατούσε.Θα το ξανα προσπαθήσω αύριο...στην κορυφή της σκάλας όμως.
Είμαι πεπεισμένη ότι κάτι δεν πάει καλά με τους άλλους αιχμάλωτους.
Ο σκύλος έχει πολλά προνόμια.Τον αφήνουν πολύ περισσότερο ελεύθερο και φαίνεται πολύ πρόθυμος να γυρίσει πίσω!
Πρέπει να είναι καθυστερημένο.
Το πουλί πρέπει να είναι μεταλλαγμένο..μιλά μαζί τους συχνά!Είμαι σιγουρη ότι τους αναφέρει κάθε μου κίνηση!

ourdogs.gr