Web Toolbar by Wibiya Είμαι ένα κουταβάκι...Ιδιαίτερο! ~ Dog Lover Blogspot

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Είμαι ένα κουταβάκι...Ιδιαίτερο!

Μεγέθυνση
"Γεια σας,εγω είμαι ο Μπαλού.Ελπίζω να μην σας τρομάζει η εμφάνιση μου.
Βλέπετε..έτσι γεννήθηκα.Δεν με θέλανε και με πετάξανε στο δρόμο μόνο μου.
Τώρα ζω σε ενα μικρο κλουβάκι,μέχρι να με πάρει κάποιος σπίτι του,αν και πολλοι αμφιβάλουν..
Ελπίζω να μην αργήσει αυτη η ώρα,δεν μου αρέσει εδώ που ζω.
Κάνει πολύ κρύο,και πολλοι λενε οτι κανένας δεν θα με θέλει,
επειδή δεν είμαι απο αυτά τα γλυκά κουταβάκια που όλοι θέλουν.
Όμως εγώ πιστευω,πως κάποιος θα με αγαπήσει.
Κάποιος καλός άνθρωπος θα έρθει να με πάρει απο την φυλακή μου.
Ειμαι ο Μπαλού,ενα 5μηνο λαμπραντοράκι,και εύχομαι το 2012 να με βρει σε ένα σπίτι"

Τηλ : 6983678627
Email : kunokomeioxalkidas@windowslive.com


Εικόνα Εικόνα