Web Toolbar by Wibiya Χαρίζεται ο Billy! ~ Dog Lover Blogspot

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Χαρίζεται ο Billy!

Εικόνα
Γειαααα! Εγώ είμαι ο Billy. Και επειδή είμαι σίγουρος πως και εμένα με έχετε ξεχάσει, να σας θυμίσω: τα 8 κουτάβια από εκείνο το λαγούμι του Αιγάλεω τα θυμάστε; Ε, ένα από αυτά είμαι και εγώ. Λοιπόν, εγώ ήμουν λίγο φοβιτσιάρης. Έβλεπα άνθρωπο μπροστά μου και έτρεχα να κρυφτώ. Μέχρι που βρέθηκε εκείνη η καλή κυρία, η εκπαιδεύτρια καλέ, και προσφέρθηκε να με βοηθήσει.

Έχω σχεδόν τελειώσει την εκπαίδευσή μου, και τώρα δεν με φοβίζει τίποτα! Είμαι πολύ έξυπνος λέει, και πολύ καλός μαθητής. Ώσπου να βρεθεί όμως μια οικογένεια και για μένα, θα μένω στο κλουβί μιας πανσιόν. Δε λέω, καλύτερα απ’το δρόμο, αλλά αν έβρισκα και μια οικογένεια, θα ήταν σούπερ. Είμαι 14 μηνών, και χαρίζομαι εκπαιδευμένος, με υποστήριξη και βοήθεια από την εκπαιδεύτριά μου εφ’όρου ζωής. Περιμένω, ε;

τηλ. επικοινωνίας: 6937166320, Μαρία | e-mail: m-karyda@hol.gr | Facebook: Maria Karyda B

και αλλες φωτογραφιες
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 5acd2848c8