Web Toolbar by Wibiya Βοηθήστε το Θανασάκο! ~ Dog Lover Blogspot

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Βοηθήστε το Θανασάκο!

Τον Θανασάκη τον βρήκα σήμερα 2 τετράγωνα από το σπίτι μου (Ευβοίας & Καυκάσου στη Κυψέλη) δεμένο με το λουρί του σε μια καγκελόπορτα, παρατημένο εκεί με κάτι ξεροκόμματα δίπλα του. Φορούσε μόνο ένα σκάλιμπερ, χωρίς περιλαίμιο. Έτρεμε από το κρύο και τον φόβο. Ήταν όμως πολύ ήρεμος όταν τον πλησίασα και πολύ φιλικός. Τον πήρα φυσικά, όμως μου είναι αδύνατο να τον κρατήσω, δεν τα πάει καθόλου καλά με τον δικό μου σκύλο και αναγκαστικά τον έχω στο μπαλκόνι για να μην έρχονται σε επαφή.

Τον πήγα σε γιατρό, δεν έχει τσιπάκι. Είναι περίπου 4 ετών, μπορεί και μικρότερος και ζυγίζει κάτι λιγότερο από 5 κιλά. Ήταν όμως πολύ παραμελημένος, άρα λογικά και λιποβαρής. Είναι μικρόσωμος, πιθανόν διασταύρωση κανίς με μαλτέζ ή τερριέ. Φαίνεται υγιής, έχει όμως κάποιο θεματάκι με την καρδούλα του, πιθανόν κάποιου είδους φύσημα και λίγη πέτρα στα δοντάκια. Είναι γκριζομαυρούλης και τόσο γλυκός. Δεν έχω ακούσει το γαύγισμά του, είναι ήσυχος και κάθε φορά που βγαίνω στο μπαλκόνι κουνάει την ουρίτσα του, είναι τόσο καλούλης....!
Όλη μέρα δε λέρωσε πουθενά, και περίμενε τη βόλτα του, φαίνεται εκπαιδευμένος.

Πήρα 100 τηλέφωνα σε φιλοζωικά σωματεία, και η καλύτερη συμβουλή που είχαν να μου δώσουν ήταν να κάνω αναρτήσεις στο internet - σοβαρή βοήθεια...

Είναι κρίμα να ξαναβρεθεί στο δρόμο, γιατί πολύ απλά, δεν θα τα καταφέρει...

Σας παρακαλώ αν κάποιος ενδιαφέρεται ή γνωρίζει κάποιον που να ενδιαφέρεται, βοηθήστε με.

Ευχαριστώ πολύ,
Ιωάννα



Περισσότερα εδώ.