Web Toolbar by Wibiya Συγκινητική ιστορία: Κουτάβι από pet shop ~ Dog Lover Blogspot

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Συγκινητική ιστορία: Κουτάβι από pet shop

Δε θυμάμαι πολλά από το μέρος όπου γεννήθηκα. Ήταν περιορισμένο και σκοτεινό και ποτέ δεν παίξαμε με ανθρώπους. Θυμάμαι τη μαμά και τη μαλακή γούνα της, αλλά ήταν συχνά άρρωστη και πολύ λεπτή. Είχε μετά βίας ελάχιστο γάλα για μένα, τους αδελφούς και τις αδελφές μου. Θυμάμαι πολλούς από αυτούς να πεθαίνουν και έτσι τους έχασα. puppymill 
Θυμάμαι την ημέρα που με πήραν από τη μαμά. Ήμουν τόσο λυπημένος και φοβισμένος, τα δόντια γάλακτός μου μόλις ακριβώς είχαν βγει και πραγματικά έπρεπε να είμαι ακόμα με τη μαμά, αλλά ήταν τόσο άρρωστη και οι άνθρωποι συνεχώς έλεγαν ότι θέλουν τα χρήματα και ότι είχαν σιχαθεί το χαμό που έκανα εγώ και η αδελφή μου.

Έτσι μας έβαλαν σε ένα κλουβί και μας πήγαν σε ένα παράξενο μέρος. μόνο εμάς τους δυο. Καθίσαμε κοντό μαζί και ήμασταν φοβισμένοι. Ακόμα κανένα ανθρώπινο χέρι δεν είχε έρθει να μας χαϊδέψει ή κάποιος να μας αγαπήσει.

Τόσα πολλά θεάματα και ήχοι και μυρωδιές! Είμαστε σε ένα κατάστημα, όπου υπάρχουν πολλά διαφορετικά ζώα! Μερικοί που κάνουν squawk! Μερικοί νιάου! Μερικοί τσίου! Η αδελφή μου και εγώ είμαστε περιορισμένοι σε ένα μικρό κλουβί. Ακούω και άλλα κουτάβια εδώ. Βλέπω τους ανθρώπους να με περιεργάζονται. Συμπαθώ τους «μικρούς ανθρώπους», τα παιδιά. Φαίνονται τόσο γλυκά και διασκεδαστικά, σα να θέλουν να παίξουμε!

Όλη την ημέρα μένουμε στο μικρό κλουβί, μερικές φορές κακοί άνθρωποι χτυπούν το γυαλί και μας φοβίζουν, πότε-πότε μας βγάζουν έξω για να μας πιάσουν ή να μας παρουσιάσουν στους ανθρώπους. Μερικοί είναι ευγενείς, μερικοί μας βλάπτουν, ακούμε πάντα «Ω είναι τόσο χαριτωμένα! Θέλω ένα!» αλλά δεν μας παίρνει ποτέ κανένας μαζί του.

Η αδελφή μου πέθανε χτες τη νύχτα, όταν το κατάστημα ήταν σκοτεινό. Έβαλα το κεφάλι μου στη μαλακή γούνα της και αισθάνθηκα τη ζωή να φεύγει από το μικρό λεπτό σώμα της. Τους είχα ακούσει να λένε ότι ήταν άρρωστη και ότι εγώ πρέπει να πωληθώ σε μια «τιμή έκπτωσης», έτσι ώστε να αφήσω γρήγορα το κατάστημα. Νομίζω ότι το τρυφερό κλαψούρισμά μου ήταν το μοναδικό πένθος για αυτήν, καθώς το σώμα της λήφθηκε από το κλουβί το πρωί και πετάχτηκε.

Σήμερα, μια οικογένεια ήρθε και με αγόρασε! Ω! Τι ευτυχής ημέρα! Είναι συμπαθητική οικογένεια, αυτοί πραγματικά. Είμαι πραγματικά επιθυμητός! Είχαν αγοράσει ένα πιάτο και τρόφιμα και το μικρό κορίτσι με κράτησε τόσο τρυφερά στην αγκαλιά της. Την αγαπώ τόσο πολύ! Η μαμά και ο μπαμπάς λένε πόσο γλυκό και καλό κουτάβι είμαι! Ονομάζομαι Angel. Αγαπώ να γλείφω τους νέους ανθρώπους μου! Η οικογένεια με φροντίζει τόσο καλά, είναι γεμάτοι αγάπη και τρυφερότητα και γλυκήτητα. Με διδάσκουν με ευγένεια το σωστό και το λάθος, μου δίνουν καλά τρόφιμα και πολλή αγάπη! Θέλω μόνο να ευχαριστώ αυτούς τους θαυμάσιους ανθρώπους! Αγαπώ το μικρό κορίτσι και απολαμβάνω να τρέχω και να παίζω μαζί της.

girl-russeltamwilsonΣήμερα πήγα στον κτηνίατρο. Ήταν ένα παράξενο μέρος και φοβήθηκα. Μου έκαναν κάποιες ενέσεις, αλλά ο καλύτερος φίλος μου, το μικρό κορίτσι, με κράτησε μαλακά και είπε ότι θα ήταν όλα εντάξει. Έτσι χαλάρωσα. Ο κτηνίατρος πρέπει να έχει πει δυσάρεστες λέξεις στην αγαπημένη οικογένειά μου, επειδή φάνηκαν φοβερά λυπημένοι. Άκουσα το σοβαρή δυσπλασία ισχίων και κάτι για την καρδιά μου... Άκουσα ότι ο κτηνίατρος έλεγε κάτι περίπου για εκτροφείς πίσω αυλών(byb) και ότι οι γονείς μου δεν είχαν εξεταστεί. Δεν ξέρω τι σημαίνουν όλα αυτά ,αλλά ξέρω ότι με πονάει να βλέπω την οικογένειά μου τόσο λυπημένη.

Αλλά με αγαπούν ακόμα και τους αγαπώ και γω ακόμα πάρα πολύ! Είμαι 6 μηνών τώρα. Ενώ τα περισσότερα άλλα κουτάβια αυτής της ηλικίας είναι γερά και θορυβώδη, εμένα με πονάει τρομερά ακόμα και το να κινούμαι. Ο πόνος δεν με αφήνει ποτέ. Πονάω για να τρέξω και να παίξω με το αγαπημένο μικρό κορίτσι μου και το δυσκολεύομαι να αναπνέω. Βάζω τα δυνατά μου για να είμαι το δυνατό κουτάβι που υποτίθεται ότι πρέπει να είμαι αλλά είναι πολύ δύσκολο και σκληρό. Ραγίζει την καρδιά μου να βλέπω το μικρό κορίτσι τόσο λυπημένο και να ακούω τη μαμά και τον μπαμπά να λένε «Ίσως να ήρθε η ώρα».
Αρκετές φορές έχω πάει στο χώρο του κτηνιάτρου και τα νέα δεν είναι ποτέ καλά. Πάντα μιλούν για τα γενετικά προβλήματα. Θέλω μόνο να αισθανθώ τη θερμή ηλιοφάνεια και το τρέξιμο και το παιχνίδι και να σπρώχνω με τη μουσούδα την οικογένειά μου.

Χτες ήταν η χειρότερη νύχτα, Ο πόνος είναι ο μόνιμος σύντροφός μου τώρα, πονάω ακόμη και για να σηκωθώ επάνω και να πιω νερό. Προσπαθώ να σηκωθώ αλλά μπορώ μόνο να κλαψουρίσω από τον πόνο. Με βάζουν στο αυτοκίνητο για μια τελευταία φορά.

Ο καθένας τους είναι τόσο λυπημένος και δεν ξέρω γιατί. Ήμουν κακός; Προσπαθώ να είμαι καλός και αγαπησιάρης. Τι έκανα λάθος; Ω! Εάν μόνο έφευγε μακριά αυτός ο πόνος! Εάν μόνο μπορούσα να στεγνώσω τα δάκρυα του μικρού κοριτσιού! Τραβάω μπροστά τη μουσούδα μου για να γλείψω το χέρι της, αλλά μπορώ μόνο να κλαψουρίσω απ' τον πόνο.
Το τραπέζι κτηνιάτρων είναι τόσο κρύο.

Είμαι κατατρομαγμένος. Οι άνθρωποι όλο με αγκαλιάζουν και με χαϊδεύουν, κλαίνε στη μαλακή γούνα μου. Μπορώ να αισθανθώ την αγάπη και τη θλίψη τους. Κατορθώνω να γλείψω μαλακά τα χέρια τους. Ούτε ο κτηνίατρος φαίνεται τόσο τρομακτικός σήμερα. Είναι ευγενικός και αισθάνομαι κάποια ανακούφιση για τον πόνο μου. Το μικρό κορίτσι με κρατά μαλακά και την ευχαριστώ για το δόσιμο όλης της αγάπης της. Αισθάνομαι ένα μαλακό τσίμπημα στο πόδι μου.

Ο πόνος αρχίζει να φεύγει ψηλά. Αρχίζω να αισθάνομαι ότι μια ειρήνη κατεβαίνει επάνω μου. Μπορώ τώρα μαλακά να γλείψω το χέρι της. Η όρασή μου μοιάζει σαν σε όνειρο τώρα και βλέπω τη μητέρα μου και τους αδελφούς και τις αδελφές μου σε ένα μακρινό πράσινο μέρος.


Μου λένε ότι δεν υπάρχει κανένας πόνος εκεί, μόνο ειρήνη και ευτυχία.

Λέω στην οικογένεια «αντίο» με το μόνο τρόπο που ξέρω, ήπιο κούνημα της ουράς μου και σπρώξιμο με τη μουσούδα μου. Είχα ελπίσει να περάσω πολλά πολλά φεγγάρια μαζί τους, αλλά δεν ήταν γραφτό να γίνει.

«Βλέπετε», είπε ο κτηνίατρος, «Τα κουτάβια απο pet shop δεν προέρχονται από τους σοβαρούς εκτροφείς.» Ο πόνος τελειώνει τώρα και ξέρω ότι θα περάσουν πολλά έτη έως ότου δω την αγαπημένη οικογένειά μου πάλι. Εάν μόνο τα πράγματα μπορούσαν να είναι διαφορετικά..

petcorner