Web Toolbar by Wibiya ~ Dog Lover Blogspot

Τι να κάνετε αν το ζωάκι σας τρέμει τις βροντές

Αν με την πρώτη βροντή ο σκύλος σας τρέμει σαν... κουτάβι στο χιόνι διαβάστε τι μπορείτε να κάνετε!!

Δώσε μου μία ευκαιρία! Υιοθέτησε με γιατί:

Διαφέρω - Είμαι Pit Bull - Είμαι ηλικιωμένος - Είμαι τυφλός!! Σε χρειάζομαι πραγματικά!! Χάρισε μου ένα σπίτι και μία αληθινή αγκαλιά!

Kουτί πρώτων βοηθειών: Σωτήριο για το ζωάκι μας

Παντού μπορούν να συμβούν ατυχήματα σε ένα κατοικίδιο. Γι αυτό πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα και να έχουμε μαζί μας ένα πλήρως εξοπλισμένο φορητό φαρμακείο.

Ιδανικός σκύλος δε σημαίνει (μόνο) όμορφο κουτάβι

Το πιο σημαντικό πριν αποκτήσει κανείς σκύλο είναι να γνωρίζει την πορεία εξέλιξής του. Ποιο είναι το μέγιστο βάρος, τι προβλήματα υγείας μπορεί να παρουσιαστούν, τι κλίμα προτιμάει (τα ντόγκο αρτζεντίνο δεν μπορούν το κρύο για παράδειγμα), και πόση ενέργεια έχει..

Διαβάστε: Γιατί όχι στο κόψιμο αυτιών και ουράς;

Σκεφτείτε ότι το μόνο που κάνετε είναι να ακρωτηριάζετε στην κυριολεξία μέλη του σώματος του ζώου σας. Αξίζει για καλλωπιστικό λόγο να του το κάνετε; Αν απλά θελετε να «φαίνεται άγριο»,απλά δεν κάνετε για σκύλο και κακώς πήρατε.

Τι κάνει το πακέτο τσιγάρων μου στα ζώα;;;;

* Το κάπνισμα προκαλλεί καρκίνο των πνευμόνων, του λάρυγγα, της γλώσσας, των σιελογόνων αδένων, του στόματος, του φάρυγγα, και του οισοφάγου και πολλά άλλα...

Μύθοι και αλήθειες για τα ζώα στα καταφύγια

Υιοθέτησε ένα σκυλάκι από ένα καταφύγιο, χάρισε του μία όμορφη ζωή!!